Hürriyet

4 Aralık 2012 Salı

Severek Kullandıklarım

Özel bir sıraya dizmedim.Ama hepsi severek kullandığım memnun kaldığım ve tekrar alacağım ürünler.

1-Rival de Loop Young, Far Bazı
Kesinlikle tekrar tekrar alacağım bir ürün.Rossmann mağazalarında çok rahatlıkla bulabilirsiniz.
Kullanım açısından çok rahat, az az kullandığınız için uzun süre gidiyor ve bozulmuyor.
Hem farın gözdeki ömrünü uzatıyor hemde tam far paletinde gördüğünüz renk gözünüzde oluyor.
Ben normalde far sürmesem bile kullanıyorum bu ürünü, hafif bir ışıltısı ve rengi var hoşuma gidiyor.
Fiyat olarak tam hatırlamıyorum en son rossmann alışverişimde ihtiyacım olmadığı için bakmadım ama uygun ve kaliteli.

2-Lux Disk Makyaj Pamuğu
Bu ürünü gratis yada watsons mağazalarında bulamıyorum nedense, bende rossmann alışverişlerimde 3-5 tane birden alıyorum.Diğer bu tarz disk pamuklar hoşuma gitmiyor, bu ürün en çok sevdiğim ve çok fazla tükettiğim bir ürün.En son alışverişimde bununda yenisini çıkardıklarını gördüm ama sevmedim.Umarım yenisi çıktı diye bunu kaldırmazlar çünkü son alışverişimde bunları almak için reyonun diplerine daldım.
Fiyat 2-3tl civarı olması gerek bir pakette 70 adet var.

3- Bebak Gül Suyu
Aslında bu zamana kadar gül suyunda marka ayrımı pek yapmazdım.Zaten uzun zamandır gül suyu kullanmıyordum.Ama bundan çok memnun kaldım.Makyajımı temizledikten sonra birde bununla temizliyorum yumuşacık oluyor yüzüm.Gül suyu gerçekten iyi geliyor niye ara verdiysem kullanmaya, nese bırakmam bundan sonra.
Watsons'dan almıştım ama fiyatını hiç hatırlamıyorum.

4-Flormar Oje Çıkarıcılar/Aseton
Kesinlikle vazgeçmeyeceğim, flormarda en sevdiğim ürün.Evde okadar çok aseton varki alıp kullanamadığım ama bunun yedekleri bile var evde.En sevdiğim bu orkideli olan.Şuan bitmek üzere olan bir tane daha açmadığım iki tane var ama hiç biri bu orkideliden değil elimdekiler biran önce bitse de tekrar orkideli olandan alsam.Neden bilmiyorum ama en çok sevdiğim bu.
Fiyatı: 3tl civarı diye hatırlıyorum.Ne yazık ki gratis yada watsons mağazalarında bulunmuyor.

5-Taft Saç Köpüğü - Belirgin ve Dolgun Bukleler
Saçımı son kestirdiğim den beri severek ve yine fazla fazla tükettiğim bir ürün.
Aslında bu zamana kadar köpük fazla kullanmamıştım, kullandıklarımdan da memnun kalmamıştım.Saçımı kestirdikten sonra acelem olduğu için kuaföre köpük kullanmasını söyledim ve o görüntü çok hoşuma gitti, bayıldım diyebilirim.Saçımın yapısı dalgalı ama pek düzgün değil dalgası bu köpük sayesinde düzene giriyor.Bunu da gratis'de çalışırken oradaki bir arkadaşa sormuştum onun tavsiyesiyle almıştım(bu zamana kadar aldığım köpüklerden memnun kalmadığım için tavsiye almakta fayda vardı).
Fiyat olarak 10tl civarıydı aldığımda.

6-Pure Beauty Jasmine Water BB Cream SPF 30
Aslında bunu almadan önce garnier bb cream almayı düşünüyordum ama bunun güneş koruması daha yüksek ve hazır indirimdeyken bunu denemek istedim.Gerçekten iyikide almışım diyorum.Pudra, fondöten felan bıraktım artık bunu kullanıyorum.Tek tonu var bu ürünün, açık ton aslında ama oradaki çalışan bayanın dediği hemen hemen her cilt tonuna uygun olduğu.
Ben aldığımda indirimdeydi ama normal fiyatı 24tl civarı.Değer mi, değer bence.

7-Barbata Bort Dipliner
İlk aldığım dipliner buydu ve değişmem bunu da.Sanırım bir seneden fazla oldu ve bozulmanın b'si yakınından geçmiyor =).Ve bitmedi de.Göz makyajı benim için önemlidir bir gözlemi sürmeden yada dipliner kullanmadan çıkmam.Hiç birşey yapmasam bile bu ikisini kullanırım.Ve bu üründe kullanım kolay, dayanıklı bir ürün.Ne zaman biter bilmiyorum ama bittiğinde de yine aynı marka alırım.
Fiyatı hiç hatırlamıyorum ama ne kadar olursa olsun değer.

8-Essence Get Big Lashes Volume Boost Mascara
Aslında bu ürünü şans eseri almıştım birazda ve çok memnunum.Kirpiklerim çok düzenli değil biri sağa biri sola gidiyor.Ve ben maskarayı bu seneye kadar çok nadir kullanırdım.Maskara çok yapma duran ben buradayım diye bağıranı pek sevmiyorum, bunun duruşu çok doğal ve benim karışık kirpiklerimi adam ediyor.Gratis renki kozmetik indiriminde bunun suya dayanıklı olanından aldım birde, önümüz kış suya dayanıklı kullanmak iyi olur.
Fiyat olarak çok uygun 9tl civarı ama öle dolgun kirpikler isteyenlere göre değil pek daha doğal görünüm isteyenlere göre.


9-Şanlı Mentollü Merhem
Aslında şans eseri bunu aldım asıl almak istediğim bu değildi.Hasta olduğum zaman burun açıcı stick ararken bunu aldım.Sorduğum ilk eczane uzun zamandır istediğim ürünün piyasada olmadığını bulsam bile bulduğum ürünün çoktan bozulmuş olabileceğini söyledi ve bana sprey tarzında bir ürün önerdi ama ben o tarz şeyleri kullanamam hele ki burnumda.Sonra girdiğim eczane yine sprey tarz bir ürün önerdi ama kullanamayacağımı pratik her zaman kullanabileceğim birşey istediğimi söylediğimde bunu önerdi.İyikide almışım diyorum burnumun etrafına az birşey sürüyorum ve ohhh mis gibi =).
Fiyat olarak 2.5 tl ödedim ve memnunum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder