Hürriyet

6 Aralık 2012 Perşembe

Watsons Aralık Ayı Kataloğunda Dikkatimi Çekenler

Watsons aralık ayı kataloğunda dikkatimi çeken daha fazla şey oldu.
Alışveriş listem fazla kabardı alamıcam sanırım istediğim hepsini  bu ay.

Watsons güzel ürünlere sahip, yılbaşı içinde güzel setler getirmiş yine.
Setleri severim ama pek almam belki bu ay bir farklılık yapıp alabilirim.
Hazır Turkcell Akıllı Kadınlar Kulübü için %30 indirimi sahip setler varken.


Pure Beauty serisini seviyorum.Geçen kampanya döneminde 3 al 2 öde kampanyası vardı ve açıkcası beni hiç çekmedi bu kampanya.
Ama bu ay ikincisi %50 indirimli olunca yeni Multi-function BB Cream deniyebilirim.
Daha öncesinde bu seriden Jasmine Water BB Cream almıştım aslında almamdaki ilk sebep SPF 30 olmasıydı ama sonrasında iyiki almışım dedim çok memnunum.
Garnier ve bu bb cream birlikte denemiştim ve bu daha ağır basmıştı, iyiki de öle olmuş =).
Nemlendirici yüz kremini de kullanıyorum bu seride ve ondanda memnunum.

Bu seriyi gerçekten çok merak ediyorum.Bugün watsons'a gittiğimde sadece oje aldım çıktım kozmetiğe bakmadım hiç mağazaya yeni katalogda gelmemişti zaten.
Ama eve gelip baktığımda bu seriyi kesinlikle denemeliyim dedim umarım fotoğraftaki gibi güzeldir renkleri.

Ve bir güzel haberde burada.Rimmel Londan ürünlerinde ikincisi %50 indirimli tabi ojeler ve tırnak bakım dahil değil ne yazık ki.
Eğer rujlar hoşuma giderse yanına birşey daha ekliyebilirm =).

Bu ojeleride merakla bekliyordum ama bugün gittiğimde oje aldım hatta rimmel london ojelerinden aldım ama bun seri henüz yoktu =(.Zaten diğer serilerde de istediğim renkleri bulamadım umarım bu seride diğer eski serideki renkleri de kısa sürede gelir.

Aslında çok denemek istediğim bir ürün değil ama ablam BB Cream denesem mi dediğinde tam önümde bu vardı hadi bunu da ekliyim dedim.Ben denemem sıcak gelmiyor bana bu ürün ama denemek isteyenler için şuan indirimde olması güzel olabilir.

Bu el kremlerinde Cocoa Butter olanını kullanıyorum ve çok çok seviyorum.Belki bir yedeğini alabilirim sıra gelirse eğer ama birazda yeni şeylerde denemek istiyorum.Kararsızım bunun için.

Bu seride özellikle en sevdiğim Coconut Cream bayıldım kokusuna.Hatta geçenlerde yapılan 1 alana 1 bedava kampanyasında vücut losyonları kampanyadaydı, keşke alsam niye almadım deyip dururken bu ayda çok güzel bir kampanya ya dahil olmuşlar.Sanırım bu kampanyada iki el kremi bir lip gloss yada üç el kremi alabilirim.Kararsızım ama almak istiyorum acayip derecede =):

Duş jeli olarak favorim watsons markası olanlar ki en sevdiğimde çileklisi kokusu çok güzel.
Bu nedenle bir süredir duş jellerine pek bakmıyorum bir süre daha bakacağımı sanmıyorum memnunum bundan.

Aslında bunlar ilk başta dikkatimi çekmemişti ama biraz dikkatli bakıpta yukarıdaki serinin kedili olduğunu görünce çok sevdiğimi söyleyebilirim. 
Alttaki matruşkalarda çok sevimli geldiler, hediye etmek yada kendi şımartmak isteyenler için çok sevimliler.

En çok ilgimi çekenler bunlar oldu diyebilirim.El kremlerini denemek çok istiyorum.Sanırım dayanamayıp alcam bunlardanda bir iki tane.
Lavanta ve güllü olandan alırmıyım pek emin değilim ama alırsamda büyük ihtimal sonrasında anneme verebilirim =).

Setler gerçekten çekiciler.Bunlarda yine hediye etmek için ve kendini şımartmak isteyenler için çok güzeller.Ne kadar set almam desem de bunlarda çekiyorlar beni.

Ve bu ay watsons yine belli limitin üstüne hediyeler veriyor.
30tl üzerine kartvizitlik,şemsiye ve şirin bir ayıcık veriyor.
Geçen kampanya dönemimde ayak masaj aleti almıştık belki bu ayda sevimli ayıcık alışveriş sonunda bizimle gelebilir =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder