Hürriyet

4 Mayıs 2012 Cuma

Alışveriş Merkezinda Çalışmanın Güzel Yanı

Bu yazı kısa olcak ve tek birşeyden bahsedicem oda işe girmemin olumlu yanından =).Alışveriş merkezinde işe girdiğinizde yemek avantajlı oluyor çünkü sanırım bir çoğundada var bu personel fiyatı yada personel menüleri bulunuyor.İki gün palladium'a gittiğimde sbarro'dan yiyordum personel indirimiyle birlikte =).Şimdi kozzy'de chinese express bağımlısı oldum 2 gün dür noodle yiyorum personel menüsü saolsun =).Aslında orda yiyebilceğim en güzel şeyde o ve en sevdiğim şeyde noodle.Uzun zamandır yapmıyordum evde artık bir hafta felan full noodle yerim =D.

Sezon kıyafetlerini verdiler bugün iğrençler kesinlikle ve birde gömlek vermişler o gömlek giyilmez ya adam pişer o gömlekle alırken zaten onun düzgün bedenine bakmamışım offf şimdi gitcem yarın büyüğünü isticem tekrar laf etmese müdür iyidir bugün okadar sordu tamam dedim ama bakarım nolcak yarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder