Hürriyet

25 Mayıs 2012 Cuma

Sadece Kısa Bir İç Dökme

Bu yazı sadece kısacıkta olsa içimi dökmek için.Şuan gerçekten sinirim bozuk canım sıkkın ve daha bir çok duygu üst üste =/.Tamam kabul ediyorum sert çıktım, surat yaptım ve kötüsü seni yanımdan kovdum.Sende bir yere kadar dayandın tabi sokağın ortasında sana git istemiyorum hatta bir kaç sefer defol diyip durdum ama napıyım =(.İşe başladıktan sonra sadece tek bir günüm var ve ben o günü sadece sana ayırıyorum böle birden araya saçma birşey girip günümüz yarıda kesilince sinirim bozuldu napıyım.Evet çok üstüne geldim çok tersledim hatta suratına bile bakmadım yol boyunca ama napıyım ben okadar plan yaptım düşündüm bütün gün birlikte olucaz diye birden öle gidicem diyince sinirim bozuldu fazlasıyla.Özür dilerim hala daha huysuzluğa seni sinir etmeye devam ediyorum ama napıyım sinirim gerçekten bozuk hala daha =(.
Özür dilerim ama napıyım sinirliyim sinirlenince gözüm hiç kimseyi hiçbirşeyi görmez.Üzgünüm ama ben böyleyim =(.Seni o şekilde resmen kovdum yanımdan evet sonrasında pişmanda oldum ama napıyım çok sinirim bozuldu üzgünüm.
Sen bunu okumıcan belki hiç haberin olmayacak ama ben içimi dökmek istedim yinede.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder