Hürriyet

10 Mayıs 2012 Perşembe

Çalışmak Büyük Bedene Göre Değil

Evet gerçektende böle aslında.Çalışmak büyük beden giyen birine göre değil, nerden mi çıktı bu hemen açıklıyorum.Yeni işe başladım severekte başladım açıkcası ama kıyafet sorunu işten soğumama neden oldu.Koton mağazası çalışanlarının kıyafetlerini kendi seçiyor ve çalışanlara uygun bedenlere kendileri veriyor.Hafta başlarında yeni kıyafetler geldi benim içinde geldi kıyafet doğal olarak.Ama ne gönderdikleri pantolon nede gönderdikleri gömlek oldu.Sadece bluz oldu oda penye esnek diye oldu.Ve dün mağaza sorumlusu yanıma gelip pantolonu benim alcağımı söyledi.Birincisi renk konusu o renkte bana uygun pantolon bulmak zor daha koyu renklerini bulabilirim, ikincisi ben daha maaş almadım birde üstüne bana ücretsiz verilmesi gereken pantolon için en azından 60-70tl para harcıcam.
Koton aslında büyük bedende çalışan bir marka nasıl olurda çalışanlara bu hizmeti sağlıyamaz anlamıyorum.Ne yani her çalışanı küçük beden giymek zorundamı arkadaşım ya.Hadi sattığın ürünlerde sadece küçük beden olsa dar kalıplar oldu büyük beden hiç çalışmassan anlarımda sen güzel tasarımlarla büyük beden çalışan bir firmasın neden çalışanların içinde bu ilgiyi özeni göstermiyorsun anlamıyorum.Şimdi ben daha maaş almadım birde gidip pantolon bulmaya çalışıcam tek izin günümde ve ona para harcıcam.Ama açıkcada söyliyim almıcam öle hemen pantolon gitcem fiyatlara bakıcam ve mağaza müdürüne söylicem daha maaş almadım ve bana ücretsiz verilmesi gereken şeye ben para harcamam eğer harcarsamda bu parayı geri isterim.Bu benim hakkım ve ben bunu istiyorum.
Aslında işin gerçeği kotonda işe girerken seviniyordum ne güzel hergün siyah giyinicem, bütün ojelerimle rujlarımla uyumlu olucak diye sevinirken kıyafet değimi oldu ve hiç sevmedim yeni kıyafetleri =/
Nese işin özü şuki eğer büyük beden giyiyorsanız ve kıyafetinizi iş yeriniz veriyorsa kıyafetin size olmama ihtimali var en azından kotonda bu şekilde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder