Hürriyet

1 Mayıs 2012 Salı

İlk İş Günü

Evet bugün mutsuzda olsam hiç istemesemde işe gittim.İlk iş günüm palladium koton mağazasıydı.Sözde eğitim alcaktım ve bana eğitimi vercek olan kişi 1'de mağazada olcağı için benimde 1'de gitmemi istediler.Bende 1'de gittim ama boşuna, eğitimi vericek olan kişi saat 2'yi geçiyordu.Nese zaman geçti bir şekilde saat sanırım 5 civarı yemeğe çıktım ben.Aslında hiç aklımda yokken sbarro'da personel indirimide varmış ordan güzel koca dilim pizza yanındada güzel baharatlı patatesimi yedim.Normalde kola içmem ama bugün bunlarında yanında güzel gitceği için kola aldım.Tek kötü yanı kola sıcak ve buzsuzdu ama patatese bayıldım =).
Yemekten sonra kasa işlerini gösterdiler tabi ondan öncesindede kısa sürelerle kasada kaldım ama bütün işlemleri tam bilmediğim için fazla birşey yapamadım.Nese herşeyi gösterdi bana ama aman allahım nedir bu ya offf deli oldum ordan oraya ay biran dedim yandım ben bırakıyım işe hele birde arkada bilgisayardan yapılcak işleri gün sonlarını gösterdiler tamam yandım ben çıkmak istiyorum ben işten dedim =D.Ama sanırım bir kaç yapmadan sonra alışırım bu işlemlerede hem ilk günden benden öle dört dörtlük bir çalışma 
beklemesinler kusurada bakmasınlar iki günde öle kasa gurusu olmamı beklemesinler yani.Nese yarın daha geç gidicem ama kaçta çıkarım belirsiz bakarım yarın görcez onuda, umarım yarında erken çıkarım ya =/.
Kendisine teşekkür etmedim burayıda bilmiyor okumıcak ama yinede söylicem sevgili erkek arkadaşıma çok teşekkürler.Bugün izinliydi malum 1 mayıs resmi tatil işe başlamasam gezicektik bugün ama napalım 
şans.Nese çalışmaması iyi oldu sabahtan beni motorla bıraktı akşamda çıkarken yine geldi motorla aldı beni =).

E bugün birşey almadan olurmu koca alışveriş merkezindeydim bütün gün =D
Aslında erkek arkadaşımın gelişini beklemek için marks&spencer'a girmiştim.Sonrasında etek buldum deniyim bakıyım bende nası olcak dedim hiç etek giymeyen biri olduğum için =D.Ama sevmedim istediğimden kısa boyluydu modelde hoş olmadı bende zaten (ben şişman yada tombik felan değilim sadece model bana uymadı =P )Nese kabin çıkışında parfümler acayip ilgimi çekti 20tl'ye düşmüşlerdi hemen gözüme çarpan şişeleri denedim =D.Tam iki tane arasında kalmıştımki erkek arkadaşım geldi ona koklattım oda aslında aklımda olanı söyledi biri biraz daha ağır öteki daha hafif tatlı bir kokuydu.Tabiki tercihimiz tatlı kokudan yana oldu.Tabi aslında ben bunu kredi kartım çalışcak mı çalışmıcak mı diye denemek için aldım hatta kendimede marks&spencer'dan kart bile çıkardım =).Ama benim kart yine çalışmadı lanet olsun, kasadaki kızda saolsun 4 kere felan denedi olmadı bende en sonunda hırs yaptım hesabımda karta yatmayı bekleyen paradan harcadım =D.İyimi yaptım iyi yaptım yeni parfümüm oldu =).










İşte benim yeni güzelim ama  bir süre paketinde bekleyecek kendisi =)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder