Hürriyet

13 Mayıs 2012 Pazar

Yine Alışveriş Yine Alışveriş

Aslında bugün aldıklarımı biraz daha sinir ve moral bozukluğundan aldım.Şimdide nası ödicem diye düşünüyorum =D.


Evet bu setten daha önce almıştım ama t bölgesi bandına ihtiyacım vardı ve yüzde elli indirimliydi.Aynı fiyata ya sadece t bölgesi bandı alcaktım yada bu ikili güzel seti bende tabiki ikili seti tercih ettim =).

 Evet bu iki temizleyiciden daha dün aldım birer tane yedek olsun diye ama çok kullanılıyor napıyım hazır indirimdeyken almadan olmazdı bunlardanda.






Sonunda maybelline farımda oldu.Aslında bu rengi uzun zamandır istiyordum nette görüyordum ve hayran kalıyordum sonunda aldım ilk boş günümde dışarı çıktığımda bunu kullancam =)

Aslında tek far alcaktım ama 3 al 2 öde vardı ve ucuz olan ödenmiyeceği için bir tane daha far aldım.01 numara lacivertle güzel kombin olur gibi geldi bana umarım olur eğer olmassa siyah ve grilerle güzel olcaktır =)



Ve sonunda aldım maybelline 547 numaraları ruju.Gerçekten süper bir renk tabi işte sürmek için fazla iddialı bir renk izin günümde yada iş sonrası bir yere giderken kullanmaya uygun ama süper süper süper =). 


Pure beauty serinin daha önce yüz kremini ve temizleme köpüğünü almıştım ama maskesini alamamıştım.Onuda bugün aldım sonunda bu seri kullanım için biraz beklicek ama elimde set hazır olsun sıraları gelince hepsin tüketcem umarım =D




Birde alix avien'den pudra aldım bunu yarın felan denerim umarım istediğim gibi çıkar reyondaki bayan memnun kalınan bir ürün olduğunu söyledi ama umarım doğrudur görcez.




Yorgunluktan kendim fotoğraflarını çekemedim daha önce olan yada netten aldığım resimleri kullandım bu seferde böle olsun artık napalım =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder