Hürriyet

20 Mayıs 2012 Pazar

Çok Şey Birikti Aslında

Aslında yazıcak okadar şey birikti ama zamansızlık ve özellikle yorgunluktan hiç birine fırsat bulamıyorum.Yapmak ve yazmak istediğim okadar şey varki =(.Çalışmak özellikle bu kadar yorucu ve sinir bozucu bir ortamda çalışmak hiç bana göre değil.İşte olanlar bir yandan kendi sorunlarım bir yandan sinirim hepten bozuluyor.Nese bu yazıda bunlardan bahsetmicem.Bu haftanın güzel yanlarıda vardı iki güzel konser asıl yazmak istediğim yazılar onlar hakkında ama gerçekten okadar yorgunumki fotoğraf düzenleme felan bu yrgunlukla uğraşmak istemediğim şeyler.Konser dediysem öle fazla bişey değil marmara üniversitesinin şenlikleri ama Hayko Cepkin ve Şebnem Ferah konserleri, güzellerdi özellikle Şebnem Ferahın sahnesi süper hazırlanmıştı.Nese umarım kısa zamanda fotoğrafları ve küçük bir kaç videoyu düzenler atarım(Şebnem Ferahta fotoğraf çekmedim ama nette bişeyler bulurum onunla ilgilide =) ).
Fazla bişey yazıcak vaktim yok saat geç oluyor ve benim yatıp dinlenmem gerek tabi önce kotona bir güzel yazı yazcam yemek parası hakkında(lanet herifler).Evet şimdilik bu kadar iyi geceler =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder