Hürriyet

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Yoğun Bir İş Günü ve Anneler Günü İndirimi

Evet anneler günü geldi ve malum anneler günü indirimleri ve hediye almayı son günlere bırakanlar.Ciddi yoğun bir gün geçirdim bugün.Okadar yoğunlukta öğlen molasında zamanım kalmadığı için suda alamadım ağzım kurudu gitti artık kelimeler birbirine karıştı.Nese geçti bugünde yarın son gün umarım hemen geçer gider.
Bu arada anneler günü tabi watsons ve gratis boş durur mu hiç.Çok güzel yüzde elli indirimler başlatmışlar bayıldım ve tabikide kaçırmadım indirimleri.Bugün aslında az şey aldım ama yarın erken gidip bakınıcam daha iyi =).



Diadermine 3'ü bir arada temizleyici suyu en severek ve hergün kullandığım bir ürün sadece ruj ve eyeliner'da kullansam bu ürünle mutlaka hafiftenda olsa bütün suratımı siliyorum.Hatta bazen fırçalarımı bununla temizlediğim bile oluyor.Almayı düşünüyordum indirimi görünce aldım bir tane hemen belki yarın bir tanede daha alabilirim hazır indirim varken =).


Nivea göz temizleyici işte en sevdiklerimden biri daha.Tek seferde okadar güzel bir şekilde çıkartıyorki göz   makyajını.Ve okadar nadirki bunu kullanırken kirpik kopması.Tam olarak ne zamandır kullanıyorum bilmiyorum ama bu zamana kadar toplasam 3tane felan kirpiğim dökülmüştür.Severek beğenerek hayran olarak kullandığım bir üründür kendisi.


Kendisi okadar doğal duran bir rujki.Bir adet kendime aldım bir adette çok sevdiğim bir akrabama aldım.Kendisi geçenlerde denemişti bu ruju çok beğenip istemişti benden ona bir tane aldım hazır almışken kendimede bir tane aldım.Benimki daha bitmemişti aslında benim hiç bir rujum bitmiyor okadar varki =D.Yinede yedekte olsun diye aldım kendisinden bir adet kendimede =).










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder