Hürriyet

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Dumanımız Yeniden Ameliyat Oldu =(


Dumanımızım yaklaşık bir senedir arka sol bacağı sorunlu.Geçen yaz başında böcek yada kuş sevdasına (tam olarak bilemiyorum neden olduğunu yoktum evde) camdan düşmüştü =(.Bunlar olmadan önce benim Amerikaya gitmemle ilgili herşey hazırlandığından ne yazıkki geri dönüş yapamadım ve benim gittiğim gün ameliyat oldu oğluşum ve bütün yazını veterinerde geçirmek zorunda kaldı.
Ama ne yazıkki tam olarak düzelmedi ayağı.
Bu sene veterinerimizi değiştirdik mahallemizde yeni açılan veterinere gitmeye başladık ve gayette memnunuz.Saolsun daha önceki veterinerin kemiğin içinde unuttuğu ve kendini dışarı atmış olan demir çubukları fark etti kendisi (demir çubuk dedim ama tam olarak ne deniyor bilmiyorum ondan öle dedim)
Ameliyatı yapan veterinere gittik ve onları çıkarttırdık.
Ve bu oğlumuzun ikinci ameliyatı oldu.
Bu son diye düşünürken bu ay aşıları için veterinere gittiğimizde yine sakat bacağında bir şişlik fark etti ve fıtık olduğundan şüphelendi, röntgen çekildi tekrar elle kontrol etti ve fıtık olduğu kesinleşti.Ve oğlumuz umarım bu fıtık ameliyatıyla birlikte üçüncü ve son ameliyatını olmuş olucak.Biraz sinirli dünden beri hem ağrısı, hem dikişlerin kaşıntısı ve özellikle de kafasındaki çok rahatsız ediyor.Dün akşamdan beri doğru düzgün bir şey yapmadı devamlı yatıp uyuyor bizde hiç rahatsız etmiyoruz kendi haline bırakıyoruz.

Bu sabah annemin noldu demesiyle uyandım ve bizim yaramaz oğlan nasıl yaptıysa dikişin en altını açmış hemen veterinere koştuk ve oraya taktığı zımbayı (zımba diyorum bununda tam ismini bilmiyorum belki başka birşeydir dikiş yerine artık bunları kullanıyorlar) çıkardı.Bir küçük ağrı kesici iğne yaptı.
Birazda bacağı hakkında konuştuk.Açıkcası bacağın durumu kötü pek işlevi yok diyebiliriz ama bizimki bu duruma iyi adapte olmuş durumda yapamadığı hiçbirşey yok.Maşallah nazar değmesin oğluşuma.
Dikişler gidene kadar sıkıntıdayız bugün işten izinliydim yanında devamlı kontrol ettim ama diğer günler nasıl olucak hiç bilmiyorum.Kaşıntısı oluyor ve kendini zorluyor dikişleri yalamak için.Sorun çıkmadan geçsinde şu zaman başka birşey istemiyorum.



Herkes çok seviyor rengini şeklini bu zamana kadar atlattım hep ama kafasındaki çıksın tasmasını takıyım hemen o tasmaya birde nazar boncuğu eklicem kesinlikle.



Bir aslan miyav dedi 
Minik fare kükredi
Fareden korktu kedi
Kedi pırrr uçuverdi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder