Hürriyet

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Saç Rengi Sorunu

Saç rengi konusunda yine kararsız kaldım.Şuan saçlarımın alt kısmı boyalı ve bu renkten çok memnunum(  Schwarzkopf vital şarap kızılı 5.889).Ama şuanki sorunum saçlarımın üst kısmıyla ilgili =/.Daha önceden kalan boyalar aktı alttaki sarılıklar ara ara çıktı bazı yerler açık kahveye döndü.Tamamını kızıl yapmak istemiyorum yazın çok çabuk akıyor.Siyah olsa alttaki kızılla çok güzel olur ama sonrasında siyahtan dönmek çok zor oluyor hatta imkansızlaşıyor.

Kahverengi istemiyorum ne kadar bazı tonları sevsemde saçta ısınamıyorum =/.

Ve asıl istediğim hep aklımda olan bir türlü aklımdan gitmeyen renk lacivert =)


Ve işte istediğim iki renkte bu katalogda bulunuyor.Koleston perfect saç boyasının mix tonları.En sevdiğim ikisi 0.88 ve 0.28 olanlar.
Aklımdan geçen önce 0.28'i kullanmak sonrasında akınca üstüne 0.88'i sürmek =D.Maksat ikiside içimde kalmasın yapmadım demiyim =).
Ama birde şöle bir sorunum var erkek arkadaşım kesinlikle sevmez, kabul etmez ve nefret eder.
Ama ama beni bunlar yıldırabilir mi yıldıramaz sadece önce bir iş bulmam gerek =D.
Hastayım size ve yakında kafamda olacaksınız =D.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder