Hürriyet

8 Temmuz 2012 Pazar

Yenilerimmm =)

Uzun zamandır tam bir alışverişe çıkmıyordum ama her çıktığımdada bir şey almadan gelmiyorum eve tabiki =).Ve işte aldıklarımdan bazıları;

Yeni saç ekibim bunlar.Umarım etkisini görcem saçlarım biraz fazla yıprandı.En olmadı biraz kestircem mecbur ne kadar istemesemde =/.En uygun fiyat Watsons'daydı üçüne toplam olarak 23tl civarı ödedim hatta o gün annemin karıtnı çok kullandık diye 2'de taksit yaptırdım =).


Bunu aslında ilk başka yerde görmüştüm ama almamıştım emin olamadığım için.Geçen gün Bağdat caddesinde iş görüşmesine giderken çorapla ilgili sorun yaşadım ve gratise babet çorabı almak için girdiğimde dayanamadım kaptım bunuda.
Kullanım açısından fena değil.Tırnaklarında mat siyah oje vardı biraz dağıtarak çıkardı ama yinede ne elimde ne de tırnağımda kalmadı oje.Yapı olarak yağlı biraz temizledikten sonra ellerinizi yıkamanız gerek ve arka kullanım talimatında sentetik ve cilalı yüzeylerden uzak tutulması gerektiği yazıyor nedense artık =/.3-4tl civarı bir fiyatı var ve yağlı bir yapısı olsada özellikle tatillerde kullanmak için pratik yanınızda aseton ve pamuk taşımaktansa bu küçük kutuyu taşımak daha rahat.



Buda yeni gözlüğüm ama eskisini çok çok çok özlüyorum =(.Ah benim eski gözlüğüm ahhhh.

Yeni güzeller güzeli broşum bunu almam biraz uzun ve zor oldu ama sonunda benim oldu =)Koton marka ve bulmak pek kolay değil sanırım pek görmedim bunu indirimde 10tl'idi.

Bu kolyeyi aslında nasıl nerde takıcağımı bilmeden aldım ama elbet takarım bir şekilde.Siyah birşeylerin üstünde güzel olur.Yine buda koton marka geçen sezon olması gerek 3tl ödedim bunun için sanırım fiyatıda çektiği için aldım bunu =).

Kadıköyde hep önünden geçtiğim ama hiç girmediğim bir dükkanda buldum bu yüzüğü ve alttakini.Bunu görül görmez dayanamadım kaptım hemen =).Bu iki yüzüğede ortalama 10-15tl arası birşey ödemiştim.
Buda takınca çok hoşuma gittiği için aldım ve bu şekilde siyah bilezik ve kolye takımım var ona uygun olucağını düşündüm bu yüzüğün umarım olurda daha hiç bakmadım uyumlarına =D.


Bu ve diğer iki yüzükte yine kadıköyde hep önünden geçtiğim ama hiç girmediğim bir dükkanda buldum.Aslında oraya girdiğimde çok zaman geçirdim parmağıma göre yüzük bulmak biraz zor oldu.Tombiş parmaklarım var =).Aslında orda çok güzel üstü zebra desenli yüzük buldum ama altın rengindeydi çalışanlarda baktılar ama gümüşünü bulamadık  nese umarım başka yerde bulucam ondan.Bu üç yüzükte ortalama 13tl civarı bir şeye geldi bana canlarım benim =D.

Aslında siyahlar burda sanırım flaştan böle gözüküyorlar.İş görüşmesinde takmıştım bunları umarım uğurlu gelirler bana.Bu ve diğer küpelerimde koton marka ama fiyatlarını hiç hatırlamıyorum.

Bunlarıda çok severek aldım ama daha takmadım.Temizlemek gerek ve bir daha parmak değmemesi lazım bunlara fena izler olmuş üstünde.Aslında ağırlıklarıda var sevmem pek ağır küpe ama bunların şeklini sevdim öle yada böle takıcam.

 Normalde bu renkte takılarım pek yok gümüş rengini daha çok seviyorum ama bunlarında modellerine dayanmadım aldım.

Gördüğüm ilk günden beri aklım kalmıştı sonunda aldım daha doğrusu anneme aldırdım bunu =).Yumuşacık ve ince tam yazlık tabi bu sıcak havalarda bunun inceliği bile fazla geliyor o ayrı.İndirimde 17tl civarı bir fiyatı olması gerek koton marka.


Evet ben bir zebra deseni hastasıyım itiraf ediyorum bunu ve bazı leoparlarıda sevmiyor değilim.Bunuda geçen cuma pazarını gezmeye gittiğimizde buldum ve hemen kaptım.Sevinçten pazar ortasında birazcık dansta ettim itiraf ediyim tabi ablam hemen napıyosun rahat dur diye kızmayada başladı bana biraz haklı bir şekilde =).Fiyatı 10tl ama üstümüze para almadan çıkmıştık ve kendimi yırttım bunun için para çıkarcam diye =).

Bunun hem zebra desenini hemde üzerindeki yazıyı beğenerek aldım.Aslında bunu ilk kotondayken müsteri kasaya getirdiğinde gördüm ve bayıldım bunu alan kişiyede söyledim hatta mağazada nerde olduğunu sordum ama sonrasında aradığımda mağazada bulamadım, müşteride zaten askıda bir tane olduğunu söylemişti.Ama sonrasında mağazaya bütün bedenleri geldi ve hemen kaptım kendime.Ön kısmı kapalı bende pek sevmedim ama arka kısmı v şeklinde ve güzel duruyor.İndirimli 20tl olması gerek fiyatı.

Hep siyah siyah olmasın dedim ve bu kırmızı tişörtü kaptım.Yine koton marka aslında bu kadar canlı bir kırmızı değil flaştan böle çıkmış.Yoksa daha güzel biraz koyu bir kırmızı, penyeside güzel.Tek kötü yanı yakası v yaka değil.10-13tl arası bir fiyatı olması gerek.


 Şans eseri buldum ve aldım bu pantolonla gri atleti.Kombin olarak düşünmeden aldım ama birliktede hoşlar.Pantolon tam istediğim mor flaştan biraz parlamış ama bu kadar parlak canlı değil normalde.Boyuda uzun değil bilek üstünde öle çokda kısa değil sevdim üstümde.Kadıköyde her zaman önünden geçtiğim ama girmediğim bir mağazada yine şans eseri buldum ikisini ve ikisine 25tl ödedim.Gayet uygunda mağazadaki fiyatlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder