Hürriyet

20 Temmuz 2012 Cuma

Yeni İş, Yeni Heyecan, Yeni Telaş

Evet sadece 18 gün kadar işsiz kaldım ve şimdi tekrar umarım çok güzel olucak bir işim var.Şimdilik tek kötü yanı bu sıcaklarda bağdat caddesinin trafiğini çekicek olmak ama yinede mutluyum iş bulduğum için.Pazartesi sabahtan başlıcam yeni işime heyecanlıyımda biraz.Ayakkabı bulma telaşım var bütün gün ayakta olcam ama spor ayakkabı giyemem daha özenli olmam gerek orada.Bir kaç model buldum ama emin olamıyorum hepsini almak istiyorum ama sadece 1 tane seçebilirim ve en kısa zamandada seçmem gerek pazartesi sabah erkenden gidicem.
Bu arada hemen işimide söyliyim ney acaba diye takılmasın aklınıza =).Aslında ilk görüşmeye gittiğimde Mothercare Suadiye şubesi için konuşmuştuk ama sonrasında Laura Ashley Erenköy şubesi için seçtiler beni.Sanırım ev tekstili giyimden daha kolay en azından babam yataştayken bana onların işi daha rahat geliyordu.Kıyafette olduğu kadar dağınıklık yok,devamlı eksik çıkarma yok vb şeyler aslında bunların hüçbiri beni pek ilgilendirmiyor ben kasiyerim =).
Bu iş umarım benim için iyi olur güzel yeni bir başlangıç olur.En önemlisi çalıştığım kişiler ve müdürün biraz kafa dengi olmaları =).
Şimdiden hayırlı olsun bana bakarım =)


Ve beni asıl istediğim şey;
Bu saati bahariyeye çıkmadan sağ tarafta bir pasaj var hemen orda girişte saatçinin vitrininde gördüm ve daldım mağazaya.Bayıldım her tarafında kediler var bileğimdede çok güzel durdu.Bayıldımmm...Biri bana bu saati alsa saatinde alan kişininde hastası olurum =D.
Bu saati gördükten sonra aklım bunda kaldı daha ayakkabıda bakmadım ve acil en rahatından babet gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder