Hürriyet

25 Temmuz 2012 Çarşamba

Yeni İş

En baştan söyliyim yeni işimi pek sevdiğimi söyliyemem.Hatta daha ikinci günden başka işlere başvurdum ve yarın birine görüşmeye gitcem diğer bir yerede görüşme günü için arayıp bilgi vericem tabi ayarlıyabilirsem oda.

Neden sevmedim sıkıldım onuda söyliyim hemen;;
Birincisi dönüş zor oluyor biraz.
İkincisi müdür biraz cins açıkcası.
Dördüncüsü mobilya pek bana göre değilmiş bunu anladım.
Beşincisi sıkıcı fazla boş mağaza ve fazla kasa işi olmuyor boş boş ayakta dikilmekten ayaklarım ağlıyor.
Altıncısı satışlar kişiye özel yani herkesin aldığı prim farklı ve benim satış yapma şansım hiç yok yani benim maaş düşük oluyor.
Yedincisi sabahları mağazaya bir temizlik görevlisi gelmesine rağmen tuvalet ve kullanılan bardak temizliğini çalışanlar yapıyor.Tamam temizlik görevlisi diye herşeyi ona yıkmak istemem ama eğer bu şekilde biri geliyorsa bunu onun yapması daha uygun olur gibi geliyor ben niye kullanmadığım başkasının kullandığı bardağı klozeti temizliyim ben.Biraz çelişkili bir şey söyledim belkide, gelen görevlide bunları kullanmıyor ama yaptığı iş nedeniyle  bu şekilde düşünüyorum yada en azından herkes kendi kullandığı bardağı yıkasın arkadaşım ya.Neyse fazla uzadı bu, bunu burada kesicem

Neyse özetle yeni bir iş aramaktayım açıkcasıda buldum bunuyorum iş beğenemiyorum yarın görüşmeye gidiyimde bakıyım nolcak hadi şimdilik iyi geceler herkese =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder