Hürriyet

8 Temmuz 2012 Pazar

Evde Oturmak Hemde Bu Sıcaklarda

Evet gerçekten çok bunaltıcı birşey özelliklede Duman beyefendi yüzünden cam açamayınca.Ve artık işsiz ve parasız olduğumdan fazlada dışarı çıkamıyorum acil iş arıyorum.Evde 24 saat vantilatör çalışıyor ama neye fayda eder hala çok çok çok sıcak, zaten bizim ev her zaman fazla sıcaktır gelenlerin ya sıcaktan uykusu gelir yada ter basar.Denize girme şansımda pek yok gibi bu sene =/.Babamın yanına gitsem orda girebilirim denize ama babam dövmelerimi bilmiyorum bu yüzden sıkıntılı bir durum yani giremem denize, tepkisini görmek bile istemiyorum dövmelerle ilgili.Adaya gidip denize girme planımız ama oda biraz pahalıya geliyor ve annemden para almak zor açıkcası maaşlarım geldiği gibi bittiği için bana az veriyor anneciğim =).YLS sınav öncesi heybeli adaya gittiğimizde güzel bir plaj görmüştük yinede belki gidebiliriz.Para durumlarına bağlı açıkcası buda.
Birde bu sıcakların bunalmaların üstüne Duman Beyefendinin sağlık sorunlarıyla kafayı yiyorum.Haftaarası göbeğinde küçük bir yara vardı veterinerimize gittik kontrol etti ve fazla kaşıntı ve yalamadan kaynaklandığını söyledi saolsun küçük bir aşı yaptı kaşıntı azaltıcı ve arada krem sürmemizi söyledi.Ama şu bir kaç gündür arttı yaraları =/.Annemler farklı bir mama almıştı onu yiyordu bir haftadır neseki daha önce yediği mamadanda vardı hemen eski mamasına geri döndürdüm.Yarın bir aksilik çıkmassa veterinere götürcem tekrar 1 taneydi şimdi 5 tane oldu =/.Eşek sıpasıda ağır ya ama allahtan veteriner uzak değil götürmesi kolay yoksa acayip üşenirdim hele bu sıcakta.Bugün yine krem sürüp yarın kontrol etcem ama kesin veterinere gitcez başka yolu yok =/.
Nese bu sıcakta fazla bile oldu bu yazı soğuk birşeylere ihtiyacım var ferahlamak gerek biraz =).

Umarım bugün taaa kaç hafta önce gittiğimiz heybeliada fotoğraflarına ve videolarına kovuşcam bekliyorum heyecanla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder