Hürriyet

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Her Zaman Hazıra Konmak Olmaz

Dünki moral bozukluğundan sonra kendimi kadıköye attım(neden olduğunu sonra yazıcam önce bir kaç şikayet maili atmam gerek) ve aklımda yüzük almak vardı.Normalde alışverişin her türlüsü kafa mı dağıtmamı sağlıyor ama bu aralar yüzüklere takmış durumdayım.Ama bir türlü seçemedim seçtiklerimden de emin olamadım.Son çare her zaman gittiğim boncukçuma gittim.Aklımda yüzük yapmak vardı ama istediklerimi bulamadım sonra yüzük yada kolye yapıyım diye malzeme bakarken aradıklarımı buldum.Ne şanski hep böle olur aradığımı aradığım zaman bulamam ama aramadığım zaman karşıma çıkar =).

Evet aldıklarım bunlar.Ayarlanabilir ölçüde üzeri halkalı yüzük,iki renk ince zincir ve küçük boy halkalar.

Yüzüğün yakından görünümü.İstediğim model için tam uygun olan yüzük =).

Bizim beyefendide eksik kalmadı yattı masaya biraz uyudu, biraz izledi arada da pati attı =).

İşte şimdilik bir kısmı bitti ama takılcak durumda değil hala aldığım zincir az geldi.En kısa zamanda gidip biraz daha almam gerek.Aslında yapımı basit ama küçük parçalar olduğu için azıcık uğraştırıyor ama bittiğinde kimsede olmayan farklı güzel bir model olucak =).
Ve işte bir kaç farklı fotoğrafı;


Ve işte buda telefon ipimin son hali.Bu şekilde yapmamın nedeni ipin iç kısmıyla dış kısmının birbirinden ayrılması.Yeni şekli hoşumada gitti.İğnelerin açılma yerlerinide sıkıştırdım bir güzel çıkmalarıda imkansız artık.Hoş ve birazda farklı oldu sanki uzunca bir süre bu şekilde kullanırım ben bunu =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder