Hürriyet

30 Kasım 2012 Cuma

Kısa Kısa

 Hastalık yüzünden fazla ilgilenemiyorum hiçbirşeyle.
Daha kendime düzgün bakamazken birde Duman'la Puki'nin yaramazlıkla ekleniyor.Biraz yavaş düzelicem sanırım ben.
Ama yinede fazla birşey yapmıyorum demek hiçbirşey yapmıcam demek değil.
Uzun açıklayıcı birşeyler yazamasam da kısa kısa bir kaç şeyden bahsedicem.

(fotoğraf çok iyi değiller çünkü ipod'dan çekildi hepsi ve kalite olarak biraz kötüler,sonraki yazılarda fotoğraf makinamla daha güzel fotoğraflar olacak umarım)

Başlangıç olarak kozmetik;
Bu görmüş olduğunuz kutuların hepsi dolu.
1. ruj kutusu, bu kutuyu en son gratis alışverişimde almıştım.Üzerinde Marilyn Monroe var.
2.Göz kalemleri,kapatıcı,puda ve fondöten bulunuyor.Luxybox alışverişimde, aldıklarım gelmişti bu kutunun içinde onun yazısı için buraya
3. farlarımın olduğu kutu, bu kutuda limango box aldığımda gelen kutuydu.
4.Ojelerimin bulunduğu kutu.Bu kutuyuda Laura Ashley'de çalışırken almıştım, hatta bir kaç tane var ordan aldığım kutu.
Biraz fazla sanırım bu kadarı ama almadan da olmuyor =).
Kutuları seviyorum bu şekilde saklamak daha iyi oluyor.
Bir adette Puki'nin kutusu var ödül bisküvisi, kemikleri felan var içerisinde.

Okadar ruj ve oje olunca aynılarını almamaya dikkat etmek gerek.Bu nedenle her zaman çantamda taşıdım defterime oje ve rujların numaralarını yazıyorum.Yoksa bitiremedim oje ve rujlardan elimde 2'şer 3'er tane oluyor ve hiç hoşuma gitmiyor bu durum.
Sizde yaparmısınız bu şekilde ya da aynı renkten almamak için çözümünüz ney?

Puki'nin ilk aşısını yaptırdık geçen akşam.Aslında geç kalmışız hep benim hatam tarihi yanlış okumuşum.Ay başında olması gerek aşıyı ay sonunda oldu bu yüzdende dışarı çıkışı aralık ayı sonuna kaldı.Daha dışarı çıkması yasak olduğu için ve taşıma çantasında da Duman olduğu için polarımın içinde gidiyoruz veterinere.Biraz kanguruya benzer bir halimiz var bu şekilde.

Kıskançlık krizine girdiği günlerde gece yanımda yatıyor.Bu hasta halimle onun sıcaklığı okadar iyi geliyor ki, seviyoruz biz birbirimizi çok.

Instagramdan takip etmek isteyenler; pisko13
Twitterdan takip etmek isteyenler; pisko_13

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder