Hürriyet

30 Nisan 2012 Pazartesi

Boşuna Sevindim

İş başvurusu için belgelerim eksik kalmıştı bugün ama yinede sadece bir kaç tane istediler işlemleri başlatmak için.Bende gayet iyimser götürdüm yarın nasıl olsa resmi tatil işlemler hemen başlamaz benim işe başlamam çarşambaya kalır diye.Ama nerdeee biraz önce telefon açtılar ve yarın başlıyorsun dediler =(.Hemde yarın ve sonraki gün palladium'a gitmem gerekiyor.Ya orası bana çok ters neden oraya gidiyorum hemde yarın =(.Ben çalışmadan önce son bir kez gezicektim yarın başlamadan oluşan iş stresimi atıcaktım =(.Yarın gitmemin tek güzel yanı saat 1'de gidecek olmam ama palladium'da çok ters bana.Bakarım yarın nasıl gitcem nasıl geçicek ilk günüm hem heyecanla karışık mutluluk hemde sinirle karışık mutsuzluk barındırmaktayım içimde şuan =/.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder