Hürriyet

26 Kasım 2012 Pazartesi

26 - 27 Kasım Gratis %50 İndirimi kaçmaz


Bugün şans eseri instagram'dan öğrendim bu indirimi.

Ve hasta hasta Duman'ın mamasının olmamasını bahane edip gratis'e koştum.



Ojeler dışından bütün renkli kozmetik ürünleri %50 indirimde ve kesinlikle süper bir indirim kaçmaz kaçırmayın.



Ve işte aldıklarım.Aslında aldıklarımı anlatan uzun bir yazı yazmak istiyordum ama bu hasta halimle zor,  göz ağrısından bilgisayar ekranına bile fazla bakamıyorum.Anca ipod'dan ara arar takip ediyorum.

Essence twilight serisi sonunda gelmiş ve tükenmişti bile diyebilirim zaten bu indirim varken bir çok şey tükenmiş.

Bende sonunda hastası olduğum max factor rujlarıma kavuştum ve hep denemek istediğim the balm farları.

Benim aldıklarım normalde 150tl civarı tutuyordu ama indirim sayesinde 77tl ödedim,
Aslında bu indirim diğer indirimlerden çok daha güzel (ikincisi %50 indirimli gibi indirimlerden).
Ve en güzel yanı istediğim max factor rujlarını tek fiyatına ikisine birden sahip oldum =D.

Bu indirimden haberdar olmamı sağlayan Merve hanıma kendisi Ay Çok Şirin yastıklarının yaratıcısı olur çok teşekkürler.Aslında kendisinden ilk başta kendi tasarlayıp yaptığı ve bayıldığım yastıklarından bahsetmek istiyordum ama kısmet ilk olarak gratis indiriminde kendisinden bahsetmek oldu =).
Tasarım Ay Çok Şirin yastıklar için buraya
Instagram için buraya


Benim instagram profilim için buraya

2 yorum:

  1. ah canıım beniim alışveriş yazısının içinde benden bahsetmiş. Çok teşekkür ederiim :)
    Aldıklarınıda tekrar güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim canım senin sayende haberim oldu yoksa bir haber evde yatıyordum hasta hasta, sende güzel günlerde kullan aldıklarını alacaklarını =)
    yazıda da dediğim ilk olarak o güzelim yastıklarından bahsetmek istiyordum ama kısmet ilk bu yazıya oldu =)

    YanıtlaSil