Hürriyet

22 Kasım 2012 Perşembe

Ah Bu Alışveriş Sevdam

Hazır annemin kredi kartını ele geçirmişken birşeyler almadan olmazdı kesinlikle.
Kendimi ilk watsons'a sonrada gratis'e attım.
Zaten alacaklarım vardı birazda yanına başka şeylerde ekledim .
Kozzy'de ikisi de karşılıklı olduğundan çok hoşuma gidiyor.İkisinden toplamda 1 saatte alışverişimi tamamlamışım, hayret bu sefer çok kısa sürede çıktım.

İlk olarak watsons.Asıl alacaklarım kendim ve ablam için maskeydi.Onların yanına diğerleri de arkadaşlık etti.


Bu üç maskede daha önce hiç denemediğim maskelerden.Hangisinin verdiği hissi daha çok seversem ona devam etmeyi düşünüyorum. Dermokil'den daha çok hoşlanacakmışım gibi geliyor çalıştığım zamanda müşterilerden sevdiklerini duymuştum.Dün akşam ilk olarak baştaki meyveli olanı ablamda kullandık kokusu muhteşem.Görüntü ve kokudan sonra ablamın yorumu 'getir bir kaşık yiycem' oldu =D.
Aslında paket içinde az varmış nasıl yetecek diye düşünüyordum alırken ama gerçekten de yetti içindeki hatta bolcana sürdüm diyebilirim ablamın yüzüne.

Bu mendiller yine watsons'ın ithal ürünlerinden.Yanılmıyorsam 3 çeşidi vardı.Benim tercihim normal ve hassas ciltler için olanından oldu.Cildim hassas ne olur ne olmaz bunu tercih ediyim dedim.Fiyat olarak 3tl ve içerisinde 10 adet bulunuyor.Eve gelir gelmez yüzümdeki makyajı bununla temizledim ve çok da memnun kaldım.Kokusu hoş hafif ve cildi kurutmuyor hoş bir etki bırakıyor.Sevdim ve artık tükettikçe alacağım ürünlerden olabilir.

Ve yine olmazsa olmazlardan ojeler.Sanki daha geçen aldıklarımın hepsini kullanabilmişim gibi devamlı yenilerini ekliyorum.
Sanırım bu rimmel london istediğim elma şekeri kırmızısına en yakın ton.(408 rock n red)
Diğer alix avien'de geçen aldıklarımla aynı seri ama bu renk ozaman nasıl dikkatimi çekmemiş bilmiyorum dün görünce hemen kaptım.Diğer aldıklarımlada uyumlu bu renk.(renk no.80)


Gül suyu olmazsa olmazlardan.Uzun zamandır kullanmıyorum ve pişmanım diyebilirim.Maskelerden önce gül suyu ile yüzümü temizlemek daha iyi oluyor gibi geliyor bana.Ve gül suyunun nemlendirmesi cilde çok iyi geliyor kullandığım zamanlarda ne güzel yumuşacık oluyor cildim.

Bu aralar dudaklarımı çok fazla ısırdığım ve birazda fazla çatlaklar olduğu için güzel bir lip balm devamlı çantamda olmak zorunda artık.Genelde watsons'a özel ürünlerden memnun kalsam da bu çok hoşuma gitmedi ilk kullanımda.Limonlu tercih etmemin sebebi belki biraz ferahlatıcılığı olur hoş bir limon kokusu olur diye ama hiçte beklediğim gibi çıkmadı.En başta limon kokusu yok ve bana biraz fazla yağlı geldi.Daha bir kere denemek için kullandım biraz daha kullanmaya devam edeceğim umarım memnun kalırım.


Ve sırada gratis'den aldıklarım.Bir çok şeyi watsons'dan aldığım için gratis'den alacak fazla birşeyim kalmamıştı.Birde kozzy'deki gratis biraz fazla sıkışık gibi hatta gibi değil gerçekten sıkışık.Bu çok kötü birşey fazla bakasım gelmiyor öle olunca da alacaklarımı unutuyorum.Mesela dün gittiğimde gratis'dende maske alacaktım ama o sıkışıklıkta unuttum onu en son çıkarken maskeler dikkatimi çekti tekrar kasada beklemek istemediğim için almadım.

Bir süredir alcam alcam diyorum ama hep unutuyorum.Anneminde benimde iyi bir ayak kremine ihtiyacımız vardı.Kendime sürmedim daha dün akşam annemin ayaklarında denedim.Canım benim o yorgunlukla kremle birlikte masaj iyi geldi.Ona sürerken bende kremin nasıl olduğunu az çok anladım ve gayet hoşuma gitti.Çalıştığım zamanda müşterilere tavsiye ettiğim bir üründü şimdi kendim deneyince iyi ki tavsiye etmişim dedim =).

Rebul kolonyaları benim çalıştığım zamanda istenen bir üründe tabi bunun nedenlerinden biri belli bir alışveriş tutarına indirimli olmasıydı ve mandalina beğeniliyordu en çok da.Bende ne zamandır bir küçük boyunu alıp ne olur ne olmaz çantamda taşıyım diyordum, kısmet bugüneymiş.

Bu kremden daha önce de almıştım.Koku ve yapı olarak çok da hoşuma gitmişti.Yedeğini almak istiyordum ama bir türlü bulamıyordum dün sonunda gelmiş olduğunu gördüm ve kaptım bir tane hemen.Fiyat olarak 1.5 tl çokda uygun yanında taşıması da rahat.Kokusu da çok hoş.

Essence ürünlerine oje ve sonrasında da göz kalemiyle kullanıma başladım.Fiyatları çok uygun ve kalite olarak ta güzeller.Ne zamandır bu markadan bir maskara almak istiyordum.Her ne kadar maskara fazla kullanamayan bir insan olsam da bu markayı almak kullanmak istiyordum.Aslında almak istediğim başka bir çeşidi vardı kıvrım veren bir çeşidi vardı ama denediğimde onun kirpik yapıma pek de uygun olmadığını anladım.Bunu denediğimde hoşuma gitti güzel maskara 8-9 tl civarında fiyatları var ve kalitesi de gerçekten güzel.

Ve yine ojeler.Bunları bir önceki gün aldım ve sağolsun ablam ödedi ilk defa =P.Ne kadar alma alma dese de kasada 1tl istediğimde banka matiğini uzattı, tabi bunu yapmasının nedeni içerideki parayı çekemediği için harcamak istemesiydi ama ne olursa olsun benim işime geldi.Bu seriden almak istediğim ojelerdi bunlar ama ben bunları alamadan yeni seri geldi ve bunlar kalkmıştı.Geçen ablam kozzy'e gittiğimizde bunların hepsini bir sepete dökmüşlerdi satılsın diye hemen bende bu üç güzelliği kaptım tabikide =).
 (numaraları sırayla :50-47-77)


Aslında migrostan birşeyler almayı ne kadar sevmesemde bu kupayı görül görmez aşık aldım.Sanırım yaklaşık bir hafta kadar önce görmüştüm ve o günden beri almak istiyordum.Migros'a gittiğimizde baktım ve satılmadığını görünce bunu da ablama aldırdım =D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder