Hürriyet

6 Kasım 2012 Salı

Bir Küçük Market Alışverişi


Sabah gözümü kahve diye açtım ama kahvenin yanına birşey yok diye markete fırladım.
Açıkcası sabah ilk pastane'ye sonra 3 market gezdim =D.
Simit ayran favori kahvaltımdır, ilk onları aldım kahvaltı için sonrada 3 marketten de  parça parça fotoğraftakileri aldım.Bol kahve ve atıştırmalıklar.
Çikolatalı mısır gevreği topları ne alaka derseniz kahvenin yanında onuda seviyorum ben =D.


Kahve stoğum azalmıştı birazcık çoğalttım.
Genelde kupalarım biraz büyük olduğundan genelde bir bardağa iki poşet koyarım.


Bunlar yeni favorim. Bim'den başka bir yerde görmedim.Tat olarak çok hoş ve kahveyle süper gidiyor.


Bunu da bir süredir dia'da görüyordum, hadi bugün deniyim dedim.İçerisinde keçi sütü olması beni çok çekti.Kahve yanında tadı hoşuma gitti ama tek başına yediğim zaman aynı şeyi söyleyemiyorum =/.


Ve sonunda kahve keyfi misss... =)

2 yorum: