Hürriyet

2 Kasım 2012 Cuma

Pukiii... =)

Benim güzel kızım alıştı hemen hemen herşeye. Duman beyefendi fazla kıskanmasın diye Puki'ye fazla zaman ayıramıyorum ama yinede olabildiğince onunla olmaya çalışıyorum.
Şimdilik küçük bir bölgeye sahip ama onun boyutuna göre bu yer şimdilik ona yetiyor, hemde Dumandan uzak kalmasını sağlıyor.Kıskançlıktan ne yapacağını tahmin bile edemiyorum şuan.Her ne kadar saldırgan bir davranışı olmasa da emin olamıyorum.



Koşmasına bayılıyorum seke seke =).
Heyecanlandığında geri geri koşması ayrı bir şey =)



Aslında ablamın ilk söylediği gazeteleri olduğu bölümün hepsine yaymam sonrasında küçültmemdi ama evde yeterince eski gazete bulamadığım için yalnızca bir bölümü gazete yaptım.Ve bir iki gün sonra tuvaletini tamamen gazetelere yapmaya başladı.Arada küçük kaçaklar olmuyor değil ama kakası hep gazete üzerinde bazen çişi gazete dışına kaçıyor onuda görül görmez hafif çamaşır sulu temizleyici karışımıyla temizliyorum.
En kısa zamanda boynuna uygun bir tasma ve bolca da nazar boncuğuna ihtiyacım var.Benim bile nazarım değiyor bazen.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder