Hürriyet

17 Kasım 2012 Cumartesi

Yine ve Yeniden

Evet daha yeni aldıklarımı kullanamadan yenilere yeniler eklendi =).

Yeni yeni ojelerim yakın zamanda kullanıma açılacaklar umarım =).
İlk alışverişim watsons'dan oldu.O kadar gezinip sadece bu ojeleri alıp çıktım.

Mavisi çok hoşuma gitti çoğunlukla koyu renk giyindiğimden bu ojede güzel duracaktır diye düşünüyorum sevdim bunu =).

Bunu niye aldım aslında tam olarak bende bilmiyorum ama böle rengarenk ve ışıl ışıl olması çekti sanırım beni.

Evet aslında bu tonlarda çok ojem var ama bu farklı =P
Diğerleriyle arasında bir ton yarım ton gibi bir farklılık var =P 

Aslında bu ikisini denemek için aldım.Tek bir tane alacaktım deneyim dedim ama bu ikisi yan yana gelince çok çektiler beni ve başka beğendiğim renkte yoktu ikisini attım sepete =).

Ve diğer iki ojem golden rose'dan. Aslında ilk olarak sol taraftaki 34 numara çekti beni kendine sonrasında da her zaman olduğu gibi diğer kırmızı.
Ama iyiki almışım bunları hem yapı olarak hemde fırçası sürüm açısından çok rahat.
Flormarda bu tarz fırçalar üretse ne güzel olacak.
Aslında duruşu fotoğraftakinden çok daha güzel flaş yüzünden biraz fazla parlamış.

Okadar oje alıp ruj almadan olmazdı tabikide.Watsonsda fazla bir şey almamak için bakmamıştım makyaj malzemelerine pek.Golden rose standına dadanınca rujlarıda elden geçirdim ve bunu seçtim.Aslında iki tane seçmiştim ama diğer beğendiğim kalmamış ne yazıkki.
Tek kötü yanı kapağı acayip sıkı neden öle anlamadım açarken zorluyor ama güzel ruj yinede =).

Ve sonrasında tresera takılarım.Güzel bir indirim vardı ve girip bakmadan birşeyler almadan olmazdı tabikide. Bu güzel kolyeye görül görmez bayıldım.Normalde bu kadar taşlı parlak şeyleri sevmem ama bu çok hoşuma gitti kaptım hemen.
20tl'den 5tl'ye düşmüştü zaten almamakta olmazdı =)
Aslında beğendiğim bir başka kedi kolye daha vardı ama onda indirim yapmamışlar ve fazla para harcamama politikama uymam gerekiyordu daha almam gereken kahve kupaları var =)

Ve bu sevimli ördek broş. O kadar tatlı duruyordu ki kaptım bunu da hemen =).

Aslında almak istediğim kahve kupalarının ikisini bu alışverişim den sonra mudo'dan aldım.Daha önceden de aldığım 2 tane ''cats by luna'' kupam vardı.Ama daha almak istediğim kupalar var.Bir iki tanede daha var almak istediğim onları da alıyım toplu bir yazı yazmayı düşünüyorum =):

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder