Hürriyet

27 Kasım 2012 Salı

Watsons Kampanyası Bir Alana Bir Bedava


Gratis indirim yapar da Watsons yapmaz mı sandınız.Bugün başlamış watsons kampanyası.
Bugün şans eseri denk geldim bir bakıyım ne var en yok dedim ve bu indirimle karşılaştım.
İndirim fena değil diyebilirim gratis'den kozmetik ihtiyaçlarını karşılayıp, watsons'dan da maske, krem, temizleyici tarzı ürünleri bu kampanyadan yararlanılarak alınabilinir.
Kanyon ojeler, alix avien rujlarda(ucuz olan serisinde),rimmel london ojelerin bir kısmında, pastel lip gloss bir çeşidinde,bazı vaseline ürünlerinde,collagen bb cream (ben sadece onu tercih ettim bugün),gliss şampuanlarda(yarın gidip şampuan depolayabilir im =) ), aklımda kalanlar bunlar.

Aslında ilk olarak caddeye indim belki ordaki gratis'de twilight serisinin maskarası vardır birde belki bella's secret pudra/aydınlatıcı'nın tester vardır denerim diye gittim ama ne maskara vardı ne de tester bende dün bulamadığım golden rose farı,balm far,essence suya dayanıklı kalem eyeliner ve Marilyn Monroe kutuyu aldım.Sonrasında tekrar kozzy'ye geldim elim bella's secret pudra/aydınlatıcı'ya gitti geldi, alsam almasam mı kararsız kaldım ve almadan çıktım.Başka sefere umarım.

Evet fazla bakmadan aslında watsons'a, asıl istediğim güzel bir far fırçası almaktı ama iki tane arasında kararsız kaldım ve almadım, şimdilik.
Onun yerine collagen bb cream aldım, göz etrafı için. Deneyemeden aldım ki kozmetikte pek tercih etmem deneyemediğim ürünü almayı.Ama bb cream ne kadar kötü olabilir ki dedim hazır bir alana bir bedava aldım hemen iki tane.Aslında iki tane aynı ürünü almak pek cazip gelmedi bana ama yanına alcak başka birşey bulamadım.Aynı firmadan olması gerekiyormuş indirimin uygulanması için kadın da aynı firmadan temizleme jeli ve peeling olduğunu söyledi.Ama benim cildime peeling hiç iyi gelmiyor, jel kullanmayı da pek sevmiyorum maskeler daha çok hoşuma gidiyor.Bende mecbur iki tane aynısından aldım.
Çalışanlara sordum kampanya bugün ve yarın geçerli olacak dediler umarım yanlış bilgi değildir.

Eve gelir gelmez birini açtım denedim hemen.Fırçalı bir ürün, kullanım olarak güzel (fırçayla kullanmak pek mümkün değil tabiki de bir parmak atmak gerekiyor =) )..Kapatıcı etkisi yok sonuçta bb cream ama görüntü olarak düzeltiyor.
Fiyat:12,90tl ve uygun bence hele bu fiyata 2 tane almak çok iyi.

Hastalığım biraz geçsin aldıklarımı toplu olarak bir yazıda birleştiricem. 




Evet watsons'dan biraz önce gelen mesajla öğrenmiş oldum ki bu indirim 5 Aralık tarihine kadar sürecekmiş.

Türkiye’deki 100. mağazamızı sizinle kutluyoruz, 100'den fazla üründe bir alana aynı ürünün 2.sini hediye ediyoruz! Kampanyamız 27 Kasım – 5 Aralık tarihleri arasında tüm mağazalarımızda geçerlidir.

Ürünlerin listesi için buraya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder