Hürriyet

19 Kasım 2012 Pazartesi

Yeni Kupalarım

Kupa sever bir insan olarak gördüğüm bütün kupaları inceler alabildiğim kadar almaya çalışırım.
4 yeni kupam var daha kullanıma açmadım hiçbirini.Yavaş yavaş ortaya çıkarıcam annem bir anda noluyor nereden çıktı bunlar demesin diye =).


Birincisi cats by luyano serisinden.Hatta benim en sevdiğim serilerden biri bu.Tek kötü yanı biraz küçük ama çokda güzel =).


İkincisi yine cats by luyano serisinden.Bu seride güzelmiş sonradan gördüm bu seriyide ve çok hoşuma gitti yine buda =).Kutusuna ayrı bayıldım, üstündekiler ve özellikle kutunun açılma şekli.

Love yazılı bu kupa ilkine göre biraz daha büyük.Kedisine bayıldım bu serininde siyah beyaz bir kedicik gel beni al diye bakıyor harflerin içinden.



Üçüncüsü ne zamandır mudo'dan almak istediğim bir kupaydı.Ama iyiki ilk gördüğümde almamışım, indirime girmiş kısa zamanda bu tatlı japon kızı almadan olmazdı.


Ve işte BIG BIG MUG gerçekten adı gibi kocaman bir kupa.Bunu niye daha önce görmemişim bilmiyorum.Tam benlik kocaman birşey.Sadece rengini desenini pek sevmedim ama bu kadar büyük olması onları bile sevdirdi bana.Bu modelin bir başka deseni daha vardı ama İngiliz bayraklıydı ve ben o tarz şeyleri sevmem (üzerinde bayrak deseni olan herşeye karşıyım sevmem hiç).
Mudo'da iki tane daha kupa beğendim ama seçemedim.Bir an ikisinide alıyım dedim ama fazla olcaktı vazgeçtim.Belki şimdi birini seçer alırım yada ikisini =P.

Ve diğer almak istediğim kupaların bir kısmınada buradan bakabilirsiniz =)


Birde sizce bunlardan hangisi?
1.   2.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder