Hürriyet

18 Kasım 2012 Pazar

İstiyorummm


İlk iki fotoğrafa baktığınızda tam olarak bir anlam veremeyebilirsiniz.Ama izleyenler varsa dikkatlerini çekmiştir onlarında.Bu bölümde gittikleri restoranda bardaklara daha doğrusu kupalara bayıldım.
Maneki neko şeklinde kupalardan bişeyler içmek ahhh bende istiyorum.
Özellikle kedi hastası,kupa manyağı,maneki neko sever olaraktan görül görmez aşık oldum kupalara.



Ve araştırdım buldum.Eğer ki Amerika'da olsam eminim ki ucuzunu bulabilirdim.
Şimdi araştırdığımda ebayda yaklaşık olarak 30 dolar ve buna ek olarak 20 dolar civarında kargo ücreti ile sahip olmak mümkün sanırım.
Ama ona okadar para vermekte ne mümkün ne de akıl kârı.
İki çeşit buldum.
Birincisi yukardaki ön tarafında kamış için ayrı bir yer bulunmakta ve arkası açık.
İkincisi alttaki model ve bu modelinde patisinin üstünde kamış için bir yer bulunmakta aynı şekilde arkasında açıklığı var.

 Bayıldım,öldüm,bittim,baktıkça ağzımın suları akıyor o ayrı ama birinden hediye gelmediği sürece yada çok ucuzunu bulmadığım sürece almam pek mümkün değil ne yazık ki =/.
                     
                                 Ama bir gün benim olacaksın ellerimin arasında olacaksın =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder