Hürriyet

13 Kasım 2012 Salı

Çok İhtiyacım Varmış Gibi

Evet bugün bir ay kadar önce çalıştığım gratise gittim hem oradakileri göreyim hemde lanet olsunki içerde kalan paramı sorayım diye ama müdürde yardımcısıda yoktu (hay benim şansıma .... atayım).Nese bende hazır gittim ne var ne yok bakıyım dedim hem oradakilerlede konuştum.
Nese şimdi aldıklarıma geliyim.

3 adet essence oje yeni seriden bunlar.Rimmel ojeyi haftasonu watsons'dan almıştım rengine bayıldığım için onuda bunların arasına sıkıştırdım =).


Bu ojede yaklaşık bir haftadır gözüm vardı ve sonunda aldım.Aslında bu markada en sevdiğim şey fırçaları sonrasında rengi ve dayanıklılığı geliyor.
Numarası: 819 green with envy


Ve gelerim essence ojelerime =).Essence ojeler fiyat olarakta uygun yapı olarakta fena değil.Fiyat: 2.50tl
Bu rengin yanar döner bir havası var çekti beni hemen.
Numara: 122


Kırmızı tonları beni herzaman çekiyor ojede de rujda da kendimi tutamıyorum =D.
Numara: 113


Hafif simli olması görüntüde çok hoş durmuş.Kendime karşı koyamıyorum önce elimdekiler bitsin diyorum ama daha birini bitiremeden yerine ikişer üçer yenileri geliyor =D
Numara: 126


Ve göz kalemi.Ne kadar alırsam alıyım yetmiyor.Aldıklarım bitmiyor ama göz kalemi almadan olmuyor yine oje gibi elimdeki bitmiyor ama ben alıyorum.Daha doğrusu devamlı göz kalemi alma nedenim akmayanını bulamadığım için.Bu nedenle fazlasıyla siyah göz kalemim var.
Gratisde çalıştığım zamanda iyi şeyler duymuştum bu kalemler için ve ne zamandır denemek istiyordum.
Ama bu kalemlerin bir ara bulmak gerçekten zordu.2 günde bir gelip bu kalemi soran müşterileri hatırlıyorum. Hazır gitmiş essence ojeleri alırken bu kalemide almamak olmazdı.
Fiyat olarak gerçekten uygun (4.99tl), umarım bahsettikleri kadar da iyidir.
Gratisde çalışan arkadaşın dediğine göre geçen bir müşteri gelip 12 tane almış =/.
Asansörlü kalemlerin güzelliği kalem tıraş taşımak zorunda kalmamak yada kalemin ucu bitti mi bitmedimi acaba diye düşünmemek.Kötü yanı ise hmmmmm bilmiyorum şimdi kötü yanı gelmiyor aklıma. Beğenip aldım ya kendime. kötü yan bulamam şimdi =p.


Aslında bunları geçen hafta migrosa gittiğimde almıştım. Öylesine cilt bakım ürünlerine bakarken bir kız geldi yanıma ve bir tane verdi.Bende hemen 'ayyy ne süper ne zamandır bu ürünü denemek istiyorum' diyince bir tane daha verdi.Daha sıra gelmedi.Umarım yakın zamanda gelecek sıra bunlara da =).
(Normalde migrostan kolay kolay alışveriş yapmıyorum ciddi bir kampanya indirim felan olmadıkça.)


Bunlarda benim güzel kızım Puki'm için =)
Tedi'de çifti 0,99tl  =D çok da güzel havlu çoraplar ben beğendim.Yavrucum büyüsün giyecek umarım bunları.
Açıkçası kokoş bir köpeğim olacak umarım. Kıyafetleri tasmaları herşeyi özel olacak =D.Tabi umarım oda sever hepsini benim gibi.
Bir anne çocuğuna nasıl özen gösterip herşeyi almak isterse bende Puki ve Duman için o şekildeyim.Kendime engel olamıyorum.


Ve işte üzerinde bir kaç küçük değişiklikle hem Puki hemde Duman giyebilir bunu.Hatta Duman bugün giydi bile tam onun üstüne göre almışım.Sanırım Puki yalnızca bir süre giyebilecek kocaman olduğunda biraz küçük gelebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder