Hürriyet

6 Kasım 2012 Salı

Yüzük Kutusu Yapıyorum



Yaklaşık bir ay kadar önce annem bana bu kutuyu getirdi. ''Al istediğin gibi yap takıların çok ortada geziyor'' dedi.Haklıydı da o kadar takım var ki ve doğru düzgün onları koyabileceğim yer kısıtlı.İlk başta bir kısmı yüzükler bir kısmı bileklikler için düşünüyordum ama bugün yapıma ufaktan başladığımda bunu sırf yüzükler için kullanmaya karar verdim.
Sanırım bana bu şekilde 3-5 tane daha gerek.Yüzükler, küpeler,kolyeler vs için =).

Gerenkli malzemeler:
Uygun bir kutu
Sünger
Kumaş
Makas
Ve kredi kartı =)

Tabi ben malzemeleri ortaya çıkardğım da duman beyefendi de çıktı uyuduğu yerden.Herşeyi kontrol etti.Sonrada yattı önüme beni izlemeye başladı, tabi arada süngeride kapmaya çalıştı o ayrı =)..

Düzgün bit şekilde çekim yapacak kameram olmadığı için fotoğraflarla anlatmaya çalışcam.
İlk olarak çekmeceden başladım hem nasıl yapabilirim denemek amaçlı hemde elimdeki sünger az olduğu için.
İlk olarak süngeri çekmecenin üzerine koyup genişliğini ayarladım sonrada çekmecenin genişliğine uygun  kalınlıklarda süngerleri kestim.

Benim çekmece yüksekliğine göre bu kalınlık yeterliydi.

Ve bunları fazlada sıkışık olmayacak şekilde fotoğraftaki gibi dizdim çekmeceye.Ve kredi kartı niye gerekiyor ki diyenler için bundan sonraki aşamada kredi kartı kurtarıcınız olacak.

Normalde siyah kumaşla yapmak istiyordum ama elimde en uygun bu kumaş vardı bende bunu kullandım.Yinede fena olmadı sanki bu da =).
Kumaşın ince olması yerleştirirken sizin için rahat oluyor yumuşak olmasıda yüzükleri alıp koyarken rahat oluyor.Yeni kumaş alıcaksanız kesinlikle siyah güzel bir kumaş tercih edin çok daha güzel oluyor. 

İlk başta kumaşı yapıcağınız yerin genişliğine göre kesin kumaşı ama sakın boydan kesmeyin boydan kesmeyi en sona bırakın.
Sonrasında ilk parmaklarınızla sonrada düzeltmek için kredi kartı yardımıyla kumaşı düzelte düzelte sıkıştırıyorsunuz.Bu kadar basit.

Bitmiş hali bu şekilde.Tabi benimki çok düzgün olmadı ama yinede oldu.
Siyah olsaydı iyi olurdu hatalarımı kapatırdı =D.

Ve işte yüzüklerimin bir kısmı da yerleşti hemen yerlerine.

Bu bir çekmeceydi sadece.Anneme söyliyimde bana biraz daha sünger getirsin =).

Ve kutunun açılmış hali bu.İki çekmece bir kapalı bölme.
Kutunun renginide sevmedim hiç benim rengim değil.
Yakın zamanda bu da değişecek kesinlikle =). 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder