Hürriyet

23 Kasım 2012 Cuma

Essence Beklenen Seri Twilight Saga: Breaking Dawn



Essence beklenen seri; Twilight.Bir süredir internette görüyordum ama bir türlü çıkmak bilmedi.Bu serinin çıkmasını beklerken yaz serisi çıkardılar.Gerçekten saçma oldu yaz bitti yaz serisi çıktı.
Ama bugün aldığım bir habere göre sanırım haftaya bütün gratis mağazalarında bulabileceğiz.
Ürün görselleri mağazalara gelmiş, ürünlerde yavaş yavaş gelmekteymiş.
Filmi sevmeyenler bile bu serinin çıkmasını beklemekte, mesela ben =D.
Bir an önce çıksa da farları, ojeleri, rujları denesem alsam.
Bugün eski çalıştığım gratise gittim bir aksilik olmazsa hafta sonu bu seriyi açmış olacaklarmış.
Başka bir işim çıkmazsa bende hafta sonu orada olucam.
Haftasonu çıkıp çıkmadığını görmek için şansını denemek isteyenler Suadiye gratis'e bakabilirler.




Biraz önce sayfalarda gezinirken bunlar da çok dikkatimi çekti.
Essence 24 saat korumalı el kremi.
Sıcak kış içecekleri adı altında çıkarmışlar bu üç el kremini.
Umarım Türkiye'ye de gelir bunlar ve kokuları güzeldir.
Gördüm ve görül görmez kesinlikle denemem gerek dedim.
Essence olunca fiyat konusunda da pek önemsemiyor uygun fiyata kaliteli ürünleri olduğu için gelse kesinlikle alırım, tabi kokuları gerçekten güzelse.


Sırayla isimleri:

24 h Hand Protective Balm Apple Cinnamon Punch – Limited Edition

24 h Hand Protection Balm Caramel Hot Chocolate - Limited Edition

24 h Hand Protective Balm Gingerbread Chai Latte – Limited Edition



2 yorum:

  1. gratis 24 kasımda geleceğini açıklamıştı ama twitterdan birisi bugün geldiğini yazmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün konuştuğumda herşeyi geldi tamam, büyük ihtimal pazara çıkarmış oluruz dediler merakla bekliyorum bende.bazen bazı gratisler bazı ürünleri daha erken çıkartabiliyorlar.

      Sil