Hürriyet

23 Mart 2012 Cuma

Luxybox Siparişim

Aslında kutum dün gelmişti ama evde kimse olmadığından geri gitmiş.Bu sabahta arayıp tekrar göndermeleri için rica ettim çünkü çok ters kalıyor bana ve oraya kadar hiç yürümek istemedim.Saolsun konuştuğum beyefendide gün içinde teslim edilceğini söyledi.Bu saate kadar heyecanla bekledim ve kapı çalar çalmaz kargo diye fırladım yerimden.Heyecanla aldım paketimi ve hemen açıp denedim.

Kutuya bayıldım zaten bu siteden sipariş vermemdeki önemli etkilerden biride kutularıydı.





İki ruj ve bir ojenin yanında birde gliss şampuan vardı küçük boy.Bu çok hoşuma gitti bir ara farklı çeşidini kullandığım markaydı.Bunuda denicem.



Bu ruju çok sevdim.Tam beklediğim gibi çıktı aslında koyu tonda bir kırmızı ama bordoya dönük diil kırmızı ama koyu kırmızı =D



Asıl merakla bekledim renk buydu.Aslında böle beklemiyordum bunuda biraz daha morumsu bekliyordum.



Fotoğrafta biraz daha farklı çıkmış aslında ama kırmızı gerçekten çok güzel bayıldım.Dediğim gibi diğerinide biraz daha koyu bekliyordum.Vişne çürüğü mor arası bir renk bekliyordum ama biraz daha fuşyamsı bir renk.Yinede güzel kullancağım bir ton tabi sıra kullanmaya ne kadar gelicek oda var =P.



Klasik Duman beyefendi.Uyuyordu biraz geç kaldı kutuyu kontrol etmek için ama hepsini kokladı baktı hepsine sonrada döndü gitti yine =)




Beni en çok hayal kırıklığına uğratan oje oldu aslında.Ben biraz daha canlı bir kırmızı bekliyordum.Uzun zamandır aradığım elma şekeri kırmızısına yakın bir ton olur diye umut ediyordum.Ama yinede fena değil.Soluk kırmızı diyebilirim rengine.Tırnağımdaki oje.Fotoğrafta biraz kötü çıkmış ama fena renk değil.



Bu da hediye şampuanım.Aslında çok sık şampuan değiştirebilen biri değilim saçlarım hemen tepki veril.Ama bu markayı daha önce kullanmıştım, boyalı saçlar için olanını.Bununda güzel gelceğine eminim.Deniyip görcez nasıl diye =).



Şimdi heyecanla luxybox nisan kutusu için mail bekliyorum.Kendileri haber verdiklerini söylemişlerdi üyelik için bekleyip görcez =).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder