Hürriyet

9 Şubat 2012 Perşembe

bağımlısıyım napıyım

başlığı okuyunca bambaşka şeyler gelecek aklınıza belki ama yanlış anlamayın =). meyve salatası bağımlısıyım ama yoğurtlu olucak.Her türlü meyveyle yapıyorum ama bazı favorilerim var tabikide bu konuda.Armut olmassa olmaz tek başınada olsa süper gidiyor yoğurdu iyice çırpıp içine güzel hafif tatlı armutları küçük küçük kesip atıyorum.Çok güzel akşam atıştırması oluyor benim için genelde.Bazende kahvaltım oluyor.Tek armutlu olan kış favorim yazın bu tarif biraz daha değişiyor.Yazın çekirdeksiz sarı üzüm ve şeftali favorim oluyor.Ben normalde şeftaliyi severdim daha çok ama yaklaşık 2 sene önce çalışırken orada alışmıştım üzümede.Çok güzel oluyor gerçekten ama ya meyveler soğuk yoğurt soğuk yaz kış yediriyor kendini =).Büyük mor kasemde yoğurdu çırpıyorum içine meyvelerim ve ardından ziyafet gelsin =).Duman beyefendide çok seviyor bu karışımları çünkü her zaman olmasada çoğu zaman biraz yoğurt düşüyor onun hakkınada bayılıyor onada.



Yakında bizim oğlanda bu şekilde olucak.Yoğurt kabını koyucam önüne küçük kapta yoğurdu kafası kalsın kapta =D  ama kıyama ona fazlada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder