Hürriyet

25 Şubat 2012 Cumartesi

Rossmann Far Bazı

 Dün rossmann gitme amacım buydu rival de loop young far baz ve bugün dışarı çıkarken hemen denedim.İnternet üzerinde bir kaç yerden yorumları okuyup almaya kesin karar verdim hakkında kötü birşey diyen yoktu ve kesinlikle hakkında kötü birşey denemicek bir ürün.Far rengini ciddi anlamda normal sürüme göre değiştiriyor.Ve sürerkende çok rahat oluyor farı istediğiniz gibi rahat dağıtıyorsunuz.
Sabah 11 civarı makyajımı yapıp evden çıktım ve akşam 6-7 civarı makyajımı temizlerken hala ilk sürdüğüm hali gibi hiç bozulmadan bütün gün farım benimleydi.Normalde sürdüğüm far günün yarısı kalırdı ve bu benim çok sinirimi bozardı.Bide far tam rengini versin diye bir kaç geçerdim üstünden ama o şekilde yapıncada terlediğimde farlar çok daha çabuk etkilenirdi.Ama bu far bazıyla artık hiç öle bir sorunum olmayacak.Artık vazgeçilmez bir ürün oldu benim için.Bol bol tüketicem gibi bu bazdan =).








Azda olsa bu fotoğrafta fark belli oluyor.Sol tarafta silik duran far bazı olmadan sürülmüş far.Sol taraftaki ise far bazı üstüne sürülmüş far ve benim asıl olmasını istediğim renk.Far, far bazı üstüne tutunuyor sürerken ve çok daha kolay uyguluyorsunuz.
Fotoğraftaki far flormar color palette farı 05 numara ve tam paletin ortasındaki renk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder