Hürriyet

12 Şubat 2012 Pazar

Tatlılar ama bıraktım onları


Bugün hazır havada biraz düzeldi diyerek dışarı attık ablamla kendimizi.En yakın Bağdat caddesi inerim bir yürüyüş yaparım ne var ne yok bakarım dedik.Hazırlandık ve hemen attık kendimizi dışarı.Fenerbahçe stadına kadar sadece gratis'e girdik.O da oraya yeni gelen bir parfüm için.Demeter marka bir parfüm 5-6 çeşidini getirmiş gratis ama içlerinden en güzeli sex on the beach olanıydı.Bana küçükken yediğim şekerleri hatırlattı ve ablamada koklatmak istedim.Koklayınca oda aynısını hatırladı.Ne güzel şekerlerdi onlar =).Dönüştede koton mağazasını görünce dayanmadım belki tekrar takı bulurum diye daldım içeri ama hiç birşey bulamadım.Bir kaç mağazaya daha girdik bakındık çıktık.En son tamam gidiyoruz derken toyzzshop'ta Miss Piggy ve Kermit'i görünce içeri attım kendimi.Biraz hüsrana uğradım.Tek çeşit bulunuyordu ve the muppet show'dan sadece 5 karakter vardı.Peluşları çok güzel yumuşaktı, fiyatta iyidi ama en küçük klipsli olanları biraz pahalı gibi geldi.Yinede Miss Piggy ve Kermit ya alınmaz mı onlar.Reyonu biraz karıştırdım hepsini inceledim boylarını, fiyatlarını karşılaştırdım ve boynum bükük hepsini geri bırakıp çıktım mağazadan.Kendime söz verdim harcamıcam para umarım =). Tabi  cumartesi günü (yani daha dün) kadıköydeki kotona gidip bu seferde kolye aldım o ayrı =D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder