Hürriyet

3 Şubat 2012 Cuma

kutu kutu çanta


ilk arkadaşımın almasıyla birlikte görmüştüm bu modelleri.ilk zamanlar içine sığdıramam cüzdanımı felan diye bu çantalardan alma fikri bana çok sıcak gelmemişti.ama arkadaşımın aldığı renkte çok hoşuma gitmişti koyu yeşil çok güzel bir renkti.kadıköyde  opera pasajınun yukarsında bir pasaj var ordan almıştık baya çeşit vardı orda ve 35tl civarı birşey ödemişti arkadaşım.





ama geçen internette gezerken bir blogda gördüm açıkcası ismini hatırlıyamıyorum.ordada bu çantalardan bahsedilmişti.ve gittigidiorda kargo dahil 30tl olduğunu yazmıştı.bunu okur okumaz girdim hemen gittigidiyora ve çantalara baktım favori renklerim bunlar ve şuan alsam mı acaba diye düşünüyorum.ama her zaman çantamda taşıdıklarımı düşününce bu çanta benim için ne kadar kullanışlı olur ondan pek emin olamıyorum. ama çok tatlılar ya gel beni al diyor fotoğrafları.belki alabilirimde bellide olmaz =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder