Hürriyet

4 Şubat 2012 Cumartesi

uyurken bile rahat bırakmıyorlar

ne güzel gitmişim içerde koca yatağı kapmışım.uykumun en güzel yerindeyim.rüya bile görüyorum.rüyamda önüme çeşit çeşit konserveler açmışlar hepsinin tek tek tadına bakıp bir kenara atıyorum.süper bir rüya görüyorum.ama benim sevgili ailem bırakmadı rüyama devam ediyorum.ilk önce anneleri geldi 'ay canım sen ne güzel yatıyorsun' diye.ardından kızlarını çağırdı 'koşun ne güzek yatıyor bakın' diye.onlarda geldi.ilk önce sadece sesler vardı sonra gözümü bir açtımki hepsi tepeme dikilmiş bana bakıyorlar.daha kendime gelemedim rüyanın etkisinden çıkamadım hepsi mıncıklamaya öpmeye başladılar.nese dedim kapadım gözlerimi rüyama devam etmek istiyordum ama bırakmadılar birden flaşlar patlamaya başladı ama inat ettim yine açmadım gözlerimi.sonra birden hepsi gitti yanımdan bende onlarla birlikte gittim salona.sonra bir baktım jade elinde fotoğraf makinası birşeyler yüklüyor bilgisayara. hemen atladım masaya ekrana bakıyım dedim ve çok pişman oldum.benim nasıl fotoğrafımı çekmişler onlar.hiç yapılır mı bana bu hemde uykulu halimden faydalanıp.utanarakta olsa bu fotoğrafı burada paylaşmak istiyorum.bir insan birini ancak bu şekilde rezil edebilirim. jade burdan seni kınıyorum ve soruyorum neden yaptın bunu bana.evet tamam saçlarınla oynamayı bende seviyorum ama bu şekilde değil.
                                                                                                     DUMAN...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder