Hürriyet

27 Şubat 2012 Pazartesi

Bizim Oğlan Küçükken Daha Tatlıydı Sanki

Bilgisayarı karıştırırken bizim beyefendinin küçüklük fotoğraflarını buldum.Küçükken daha bir masumdu sanki.Şimdiki haline bakınca fotoğraflardaki masumluğunu özledim sanki.Şimdi çok daha kuduruk, yaramaz ve haylaz =).Ama ne yaparsa yapsın  hala çok fazla seviliyor beyefendi.


İlk oyuncağı bu penguen olmuştu.Hastaydı penguenine ağzına alır bütün evde gezerdi onunla sonra gider benim odamın kapısının arkasına saklardı =).Şimdi çok fazla oyuncağı olmasına rağmen hala penguenin yeri başka sanırım onun için, bütün oyuncaklar sepetteyken penguen illa dışarda olucak.Biz sepete koydukça o bizim arkamızdan çıkartıp dışarı koyuyor.Penguen dışardaysa içi rahat ediyor beyefendinin =)


Eskiden bu şekilde uyuduğunda fotoğraf çekerdik bozmazdı şeklini hiç ama şimdi bu şekilde fotoğrafını çekmek için hızlı davranmak gerek =)


Bu şekilde uyumasını çok severdik.Benim yastığımı sahiplenir, benimle birlikte yatardı.Ama bütün yastığı kendine alırdı.Bende diğer yastığımı ona vermiştim sonunda onda yatıyordu geceleri.Ama artık gelip yatmıyor bu şekilde =(


Sepet uykuları.Annem kendi çamaşır sepetinde yatmasın diye ona çok daha güzel bir sepet aldı aynı bu boyutlarda.Tabi beyefendi sevmedi o sepeti hala gidip annemin çamaşır sepetinde yatar.Yeni gelen sepette oyuncak sepeti oldu beyefendinin.


Kayıp tişörtümüz bu da.Ya ben bir yere koydum bulamıyorum yada beyefendi çıkardı ve sakladı bulamıyorum.Kendi pek sevmesede çok tatlı oluyor tişörtle =) Yavaş yavaş alışmaya başladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder