Hürriyet

5 Şubat 2012 Pazar

tatil bitti


tatil bitti diyorum ama aslında benim tatilim bitmesine daha bir hafta var.çevremdeki çoğu kişinin okul ara tatili  2 hafta en fazla 3 hafta ama bizim tatil nerdeyse bir buçuk ay oldu ve ben çok alıştım bu tatil olayına.hiç açılmasada olur okul bence.tatil bana çok yaradı.full uyudum ve şimdi son bir hafta kalmışken ve sevgililer günüde yaklaşmışken kendimi artık dışarı atmaya karar verdim. daha gezicem, hediye bakıcam, bir kaç şey seçicem, aralarında kararsız karıcam ve en önemlisi kendime birşey almamak için kendimi tutucam. hadi bakarım zor bir hafta bekliyor beni daha okul psikolojisine hazırlamam gerek kendimi =) 



işte bu tatil modundaki ben full yatakta.yataktan çıkmayan.uykusunu hiçbirşey için bölmeyen;kapıda çalsa telefonda çalsa  =)


ve işte buda bir hafta sonraki halim olucak sabahın köründe alarmla birlikte ayağa kalkan.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder