Hürriyet

17 Şubat 2012 Cuma

Kedi Çılgınlığı



Bende kedileri ve kedili şeyleri sevenlerdenim.Kedili birşeyler gördüğümde dayanamam almak isterim, benim olsun isterim o tatlı şeyler =).Kedi severler 'cats by luyano' koleksiyonunu bilir ve severler.Kedili her türlü ev ürününü bulmak mümkündür.Özellikle kupalarına bayılıyorum o serinin.Ama şuan anlatacağım seri bambaşka bir seri ve gördüğünüzde ne kadar tatlı şeyler diyeceğiniz türden makyaj malzemeleri.Bu makyaj malzemeleri PAUL&JOE markasına ait kedi koleksiyonundan alsanız bile kullanmaya kıyamayacağınız bir seri bu.Rujları,ojeler,eyeliner,pudra ve farları.Makyaj için gerekli herşey bu seride =)






Pudranın şeklini bozmak istemeyeceğiniz bir şekilde tasarlanmış.Ve tek ton olarak üretilmiş pudrası.Ojelerde 3 renkle sınırlı.Eyeliner kedi bakışı elde etmek için siyah tabikide.



Farlar 3 ton olarak üretilmiş ve üçüde günlük olarak kullanılabilcek renklerde, tabi şeklini bozmaya kıyabilirseniz yine =)







Benim sevdiğim ürünler rujlar oldu.Bayıldım bu rujlara.Rujların fiyatları 30 dolar civarında.Bu tatlı kediler için değer ama aldıktan sonra denemek için bile küçük bir parça bile süremem.Şekilleri bozulmasın onları hep bu şekilde saklamak isterim =).Bu rujlarda yine günlük kullanılabilecek tonlardan oluşuyor.


Rujların kutuları bile çok hoş tasalarmış.Bu seride herşey kedili.Tam kedi severlerin sahip olmak isteyeceği bir seri yapılmış. 


 Ve işte son olarak benim en çok sevdiğim parçalar.Bu rujları hepsinden daha çok sevdim.Şapkaları, papyonları onları çok daha çekici bir hale getirmiş.Aldığınızda kullanmak istemeyeceğiniz şekilde üretilmişler hepsi.Yada hepsinden ikişer tane alıp bir tanesini kullanıp diğerini saklayacaksınız =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder