Hürriyet

8 Şubat 2012 Çarşamba

bugün alışverişe çıktım, rahatladım.

her kadın gibi bende alışverişe bayılırım ve ne kadar gezsemde az gezmişim gibi gelir.bugünde kadıköyden başladık üsküdarda bitirdik alışveriş turumuzu arkadaşımla.buluşma ve asıl çıkma amacımız hediye almaktı malum sevgililer günü yakın halletmek gerek biran önce hediye işini.sabah erkenden kadıköyde buluştuk ve ordan nautiluse geçtik.orda bakıcağımız mağazalar belliydi zaten.fazla zaman kaybetmek istemedik orda.ama tabi bu mümkün olmadı pek çünkü ben erken kalkıcam diye sadece saçımı yapıp evden çıkmıştım.nautiluse gider gitmez tuvalete koşturduk ve olanın çok güzel yuvarlak şeklinde her tarafı ayna dolu bir bölümü var oraya attık kendimizi.makyajdı muhabbetti orda geçirdik biraz zaman zaten.Ardından gitceğimiz bir kaç mağaza vardı hızlı hızlı onları gezdik ama hiçbirşey bulamadık orda.Ordan optimuma geçtik otobüsle ve ne istiyosak orda bulduk.Arkadaşım ilk bir mangoya girmek istedi ama oraya girmekte çıkmakta zor.İçerisi aynı yağmalanmış gibi duruyor.Anormal bir indirim var.Arkadaşım bir kaç gömlek denedi ve aldı, kabin kasa kuyruğunun uzunluğunu kabullenerek.Ama kaçmazdıda o gömlekler biri 100tl'den on küsür bir şeye düşmüş ötekide yaklaşık o fiyatlardaydı.Tam kasadaki kuyruk beklerken kasanın önüne asılmış fularlar ilgimizi çekti özellikle koyu yeşil vardıki muhteşemdi.Elimizi bir attık 27tl'den 3tl'ye düşmüş kaçar mı hiç birer tane kaptık hemen.Aslında pek fular gibide durmuyor ama biz onu fular yapar çok da güzel kullanırız =).Ardından diğer mağazaları gezdik.Hediyelerimizi aldık hatta ikimizde aynı hediyeyi aldık =).Birde kotona bakarım dedik ne var ne yok.Girdik ama birşey bulamadık orda en son çıkarken arkadaşım gel birde takılara bakarım neler var dedi.Takı reyonunu bir gittik ne görelim.Herşey indirimde 2tl'den başlıyan fiyatlar kaçar mı hiç onlarda.Biranda ellerimiz takı doldu.O güzel bu güzel, onu al bunu al.Tabi her seçtiğimizi almadık bir eleme turu gerçekleşti ayna önünde ve en beğendiklerimizi aldık.4 tane küpe, 1 fular ve hediyeyle optimumdan çıktım.Yine kendime verdiğim kendime birşey almıcam sözünü tutamadım ama zaten bu sözü tutmak pek mümkün değildi bugün =).Optimumdan sonra Üsküdar son durağımızdı.Rossmann var orda bende duyduğumdan beri merak ediyorum gidip bakmasam olmazdı bu kadar meraka.Fena değil, aslında ben watsons mağazalarını daha çok seviyorum ama orda satıcıların yakanıza yapışması durumu çok sinir bozucu oluyor.Rossmann'da o yoktu rahat rahat bütün markaların bütün rujlarına tek tek baktım, farları karıştırdım, rimellerin fırçalarına tek tek baktım.Ve çıktığından beri almayı almayı düşündüğüm maybelline cat eyes rimel 11tl'ye düşmüş orda hatta maybelline rimel çeşitlerinin fiyatları hep 11tl civarıydı.Ama ben almadım niye almadım emin olamadım nasıldır diye.Sonra başka şeyler baktım bir kaç şey almak istedim hatta elime aldım mağaza içinde dolandım sonra onları yerine koydum ardından gittim elime bir adet kirpik kıvırıcı aldım onunla gezindim ama en sonunda onuda bir kenara bırakıp çıktım ordan.Ama çok içimde kaldı ordan hiçbirşey almamak.Otobüse binip eve gelene kadar ben neden birşey almadım diye sorup durdum kendime.Okadar alışmışımki makyaj malzemesi satan bir yere girdiğimde mutlaka birşeyler almaya, kendimi tutamamaya.Ama zaten asıl istediğim kalem eyelinerdı onuda bulamadım orda.Artık yarın çıktığımda gider watsons'dan felan bir kaç küçük birşey alırım içim rahat eder en azından =D



koton'dan aldığım yeni küpelerim.sanki çok az küpem varmış gibi birde bunları aldım ama fiyatları göründe almamak mümkün değil.baştaki domuzcuklara bayıldım.arkadaşım gösterdi ve sen mi alcan diye sormadan elinden kaptım =).orjinal fiyatlarıyla alsam 50tl tutucaktı ama bu indirimde sadece 8tl ödedim ve yarın gidip bir kaç tane daha birşey almayı planlıyorum.tabi duman beyfendide çok beğendi poşetten çıkartır çıkartmaz pati atıp kapmaya başladı küpeleri.

buda mangodan fular diyerekten aldığımız ürün.tabi biz en başta rengine sonra fiyatına hasta olduk ve kaptık birer tane.3tl bir şekilde kullanılır bu =)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder