Hürriyet

9 Şubat 2012 Perşembe

istiyorummm....

istediğim okadar çok şey varki.Devamlı aklımdalar nasıl alırım diye düşünüyorum hepsini.Ama biraz zor gözüküyor.
Bu sene kazak manyağı oldum dolabıma biraz kazak eklemeye çalışıyorum ama istediğim gibisini heryerde bulamıyorum.Geçen hafta trendyol'dan bir tane aldım hatta az birşey büyük aldım ki dahada salaş dursun ve tam istediğim gibide oldu =).Bir tanedede mudo'da beğendim ama onu nasıl alıcam hala düşünmekteyim.İndirimdede hazır kaçmaz ama bakarım.
Birde çanta meselesi varki o çok önemli konu ve önceliğim aslında o.Mangoda beğendim 20tl'ye düşmüş kaçırmamam gerek tam benlik kocaman ve hafif herşeyimi atarım içine =)
Ve şimdilik son olarak kalem eyeliner ve güzel bir rimel.Kalem eyeliner ancak netten bulabildim bulduklarımdan birini alcam bir ara.Aslında onuda kısa zamanda almam gerek eyeliner sürdükten sonra şekil yaparken kalem şeklinde olan daha rahat oluyor.Rimel olarakta bakarım ne alcam maybelline var aklımda ama bakcaz artık araştırıp seçicem =). Aslında geçen watsonsda bir tane flormar denemiştim o çok güzeldi onu mu gidip alsam ya seçemiyorum.
Daha Duman beyefendinin ihtiyaçalarıda var.Mama almamız gerek son aldığım mamayı sevmedi ayıklayıp içinden eski mamalarını yiyor.Goody sanırım sevdiği markaydı geçen aylarda o kadar çok mama denedikki isimleri karıştırdım artık.Ve sanırım kum stoğumuzda tükenmek üzere onun içinde tekrar bir toplu alım yapmamız gerekiyor.
Aslında öncelik her zamanki gibi Duman beyefendide çünkü açlığa fazla tahammülü yok =)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder