Hürriyet

10 Şubat 2012 Cuma

Dayanamadım napıyım

Bugün alışveriş merkezine gitmekteki asıl amacım rimel bakıp uyguna kafama yatan bulursam almaktı ama nerde.Makyaj malzemelerine baktıktan sonra biraz düşüniyim diyerek çıktım mağazadan.Düşünürkende bakıyım başka yerlerde ne var.Tabi koton önüme çıkan ilk mağaza olduğu için ilk ona girdim.Keşke girmeseydim.Az biraz gezindikten sonra kendimi takı reyonunda ve ellerim dolu halde buldum.Ama hepsini alamam kendime söz verdim kredi kartımı yatırana kadar para harcamak yok.Buna rağmen 2 bileklik seçtim.Orjinal fiyatları tahmini 30tl kadar ikisi birlikte.Ama bu indirimde 8tl'ye aldım.Bu indirim kaçmaz gidip kalın zincirli olanın bronz renginide almak istiyorum.Bellide olmaz yarın çıktığımda onuda alabilirim =D.




Normalde her yerde bileğime uygun güzel bileklik bulamıyorum.Bileklerim kalın olduğu için bazı bileklikler olmuyor bileğime ama bu ikisi tam istediğim gibi oldu uzan amandır aradıklarım bunlardı =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder