Hürriyet

24 Şubat 2012 Cuma

Yine dayanamadım

Okul çıkışı dayanamadım yine arkadaşımı aradım evdeysem rossmann'a giderim dedim.O da hemen tamam dedi ve kadıköyde koşarak üsküdar otobüsüne atladım.Kendime bir söz vermiştim para harcamıcam ve rossmann'a sadece far bazı almak ve rimel bakmak için gidiyodum.beğendiğim rimel olursa alcam olmassa sadece far bazı alıp çıkcam ama nerdeeee =).Yine bütün paramı rossmann'da bırakıp eve döndüm.



Mağazadaki bayanda arkadaşımda tavsiye etti bu ürünü ve kampanyadaydı.İkisi birlikte 15tl civarıydı.Normalde tek tek satış fiyatı birinde 9tl diğerinde 10tl civarı ama tam bakmadım tek fiyatlara hatırlamıyorum.Hazır t bölgesi bandına ihtiyacım var birde peelingini deniyim diyerekten kaptım raftan bu ürünü.Daha kullanmadım pazar günü denicem bakarım.Satıcı bayan önce bantları sonra peelingi ardından da maska uygulamamı tavsiye etti.Maske olarak watsons'dan aldığım bir maske vardı kendi markası olan onunla kullancam umarım işe yarar.Ben normalde ayrı ayrı farklı zamanlarda kullanıldım hepsini bakarım hepsini ard arda kullanınca ne kadar etkili olucak =)



 İşte asıl gitme amacım bu far bazı.İnternetteki yorumlardan sonra en çok almak istediğim marka l'oreal de-crease far bazıydı ama ne yazıkki türkiyede olmadığını ve yurtdışı kozmetik yasağı nedeniylede dışardan alamadığım için baya hayal kırıklığına uğradım.Ama yorumlarda okuduğum kadarıyla bu da güzelmiş yarın hemen denicem kaçarı yok =).Fiyatıda çok uygun alıp denememek imkansız 4tl.
 

Ve işte asıl uzun zamandır almak istediğim rimel.Aslında black drama ve one by one arasında kalmıştım hep.Geçen gün arkadaşım aldı bunu ve çok memnun kaldığını söyledi.Benim bu rimeldeki tek kararsızlığım fırçasının tombul olmasıydı.İlk black drama alıyım diye düşündüm ama ne yazıkki kalmamış.Satıcı bayan başka bir kaç marka gösterdi ama taktım bir kere maybelline alcaktım.Hemen kaptım reyondan bir tane.Burdaki fiyatlar daha uygun maybelline rimeller 11tl civarı.Eve gelir gelmez denedim sürmesi çok yumuşak çok rahat ve çok güzel ayırıp uzatıyor.Yapışıp yapışmayacağını denemek için bir kaç kez geçtim üstünden ama gayet düzgün kaldı bayıldım bu rimele artık favorim =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder