Hürriyet

4 Şubat 2012 Cumartesi

ne kadar aptalmışım

şimdi düşünüyorumda geçen sene okadar renkten renge soktum saçlarımı.okadar boyadım ve içimde kalmasın diye çoğu rengi yaptım.ama şimdi düşünüyorumda hiç doğru düzgün bir fotoğraf bile çekmemişim.ilerde birşey olsa arkadaş ortamında konuşurken felan 'ben o rengi yapmıştım hatta öteki rengide denemiştim ama beğenmedim o renkten ötekine' geçtim gibi bir konuşma yapsam ve biri bana fotoğrafın var mı hiç göstersene desene boş boş bakarım heralde suratına.ne kadarda aptalmışım ya.her boyamadan önce ve sonra birer fotoğraf çeksem yeterdi heralde.ilerde çocuğum olsa o saçlarını boyamak iste bende desemki ona 'bak kızım ben yapmıştm o renklerin çoğunu denemiştim yaparken çok güzel ama saçı çok yıpratıyor' zavallım çocukcağız hemen 'fotoğrafını göstersene annnneeeeeee' der ve ben yine boş boş suratına bakarım.şuan okadar pişmanım ki nasıl fotoğraf çekmemişim ya.şuan kendime 'son pişmanlık neye yarar' şarkısını armağan ediyorum.
eskiden yaptığım gibi renkten rengede sokamıyorum saçlarımı çünkü artık çok yıprandılar kıyamam onlarada daha fazla.onlar bana ömrümün sonuna kadar gerekiyorlar.


ben şuan bu yazıyı buraya neden yazıyorum çünkü sadece içimi dökmek istedim gece gece pişmanlığımı paylaşmak istedim.eğer sizde saçlarınızı farklı renge boyuyorsanız nolcak hep yaparım diye düşünmeyin özel olarak hatıra fotoğrafı çekin atın bir kenara ilerde çocuğunuz olduğunda size sorduğunda benim o zavallı çocuğun suratına boş boş bakıcağım gibi sizde bakmayın.sizde ilerde bu duruma düşmeyin diye yazıldı bu yazı =)





ama Günseli Kato'da idolüm özellikle saç konusunda.kimseyi umursamadan yaşına karşın(yaşlı demek istemiyorum hiç bir zamanda demem böyle insanlar için) saçlarını bu renk yapması.süper bir insansın sen Günseli Kato.umarım bende ilerki yaşımda, saçlarımdaki beyazlar çok daha fazlalaştığında (evet 21 yaşındayım ve saçım beyaz dolu) senin gibi olurum hatta olurum değil olucam.evet belki insanlar parmakla göstericekler kadına bak yaşına bakmadan napmış diycekler ama hiç umrumda değil nasıl hissediyorsam nasıl istiyorsam öleyim ve öle olmaya devamda edicem. =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder