Hürriyet

9 Şubat 2012 Perşembe

bizim oğlan


Bizim oğlan ters yatmaya bayılır her kedide olduğu gibi.Özellikle yemek istiyorsa yatar türlü şirinlikler yapar istediğini elde etmek için.O anki tipi çok komik oluyor ve her zaman olmasada çoğu zaman istediğini elde ediyor Duman beyefendi.









Biz bu oğlanın gıdısını çok seviyoruz özellikle ben her kucağıma aldığımda mutlaka sıkarım orasını.Kendisi hiç sevmez ama birşeyde yapmaz.O burnunu yanaklarını bütün suratını sıkıştırıyor evdeki herkes günde 1 sefer mutlaka.O kadar tatlıki kimse tutamıyor kendini bu konusa napalım =)






Vampir gibi dişleri var bizim oğlanın.Sinirlendiğinde güzel kullanıyor bunları.Ama tipi her şekilde çok tatlı ya bu dişlere özellikle beni çok ısırsada kıyamam ben ona.Sebebi nedendir bilmiyorum ama evde biri birşey yapıp sinirlendiğinde Duman beyefendi nedense sinirini benden çıkartıyor =/. Ama yinede seviyorum onu =).







Bizim oğlan aslında fotoğraf çektirmeyi sevmez pek.Genelde makinayı görünce değişir şekli.O kadar tatlı afacan bakışları varken değişir o bakışlar fotoğraf makinasını görünce.Şekil değiştirir yada kaçar gider.Bu fotoğrafta güzel olmuş o anlara örnek olucak şekilde pati suratta ''çekme beni'' der gibi =)








Ve okadar fotoğraf sonunda bizim oğlan istediğine kavuştu: fotoğraf makinasının ipi.Bu tür iplere bayılıyor bizim oğlan fotoğraf makinası, telefon, bilgisayar hiç fark etmez yeterki ip ve kablo olsun ona ve oda kemirgen gibi kemirip koparsın bunları bayılıyor.Sayesinde evde telefon şarj aleti kalmadı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder