Hürriyet

3 Şubat 2012 Cuma

sabah bir uyandım ki.....


sabah bir uyandım ki aynı buna benzer bir haldeyim ama birazcık daha farklısı.resimdeki gibi sırt üstü değil yüz üstü yatıyorum ve köpek yerinde duman beyfendi yatıyor.uyku sersemi bacaklarımı kaldırmak istiyorum ama mümkün değil evde biri varmı diye bağırıyorum ses yok.sonra kafamı az bir kaldırdım baktım ki ne göriyim duman top şeklini almış bacaklarımın üstünde yatıyor.4-5 kilo arası kendisi zaten uyku sersemi ayaklarımıda oynatamıyorum ağırlığından zaten uyanmaya pek niyetim yoktu bende koydum kafayı uyumaya devam ettim.ama tekrar uyandığımda baktımki kalkmaya niyeti yok oynattım yerinden oda yanıma geldi sarıldım uyuduk bir kaç saat daha.ve onun sayesinde yaklaşık 2'ye kadar uyumuş oldum.her zaman bu fırsat elime geçmiyor.sarılıp uyumayı her zaman sevmiyor bende hazır yatıyor bu şekilde keyfini çıkartıyım dedim =)






ilk halimiz bu şekil birşeydi =P


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder