Hürriyet

2 Şubat 2012 Perşembe

eski saçlar


gece gece peruklara bakıyım dedim.bakmaz olaydım gözüme çarpan ilk bunlar oldu.aslında hep arasında kaldığım iki renk.hep saçlarımı tam kırmızı mı yapsam yok soldaki gibi vişne çürüğü gibi bir ton mu yapsam arasında kalıp geçen sene çok boyadım.ama hiç birinin fotoğrafını bulamıyorum.(onun içinde ayrı bir sinir yaptım gece gece o başka)geçen sene ne güzel her renk yapmıştım denemiştim.ne güzeldi o zamanlar.tabi 3 haftada bir saç boyayıp renk değiştiriyordum ama güzeldi.bu sayede her rengi denedim. katalogdan seçip aldığım renklerin çok daha farklı çıktığı oldu ama çokta güzel renkler oldu onlarda.ahhh eski saçlarım.yazın teyzemin yanına gittiğimde burdaki kadar sık saç boyama şansım olmadı.ve büyük ısrarlar sonucu saçımı siyah yaptık.ama bin pişmanım siyah yaptığıma siyah boya çok güzel ama gitmiyor saçtan bir türlü.tek çözüm beyaz sabun ondada bir garip oluyor saçlar onu sevmiyorum ama şuan kuaför tavsiyesi mecbur kullanıyorum. nese ay başı doğum günüm bahanesiyle kuaföre gittim hem fön çektirdim hemde nasıl boyasak diye konuşayım dedim.konuştuk ama konuşma tam benim istediğim gibide olmadı açıkcası.kuaför direk kırmızı tonlarında yapmam dedi ve benim hayallerim yıkıldı.neseki güzel bir konuşma oldu ve ikna oldum güzel bir kahve tonu yapılcak saçım(umarım mart ayında olucak çünkü beyaz sabunla siyah boyayı önce biraz soldurmam gerekki kahveye dönüş kolay olsun)tabi sırf kahve olmaz saç kırmızı içimde kalır yoksa oyüzden uçlarını kırmızı yapcaz.güzel olucak gibi geliyor.eve gelir gelmez netten kahve tonlarını araştırdım seçtim bir kaç ton şimdiden =)
  



ama şimdi bu kırmızı saçı görünce insanın içinden kahveye boyamak gelmiyor pek.kuaförün dediği de doğru tabi saçları  geçen sene çok yıprattım.artık kahverengiyle idare etcem ama uçları kırmızı olcak okadarcıklada  idare edicem =)



birde acaba kuaföre giderken kırmızı boyayı kendim mi alsam diye düşünüyorum.tam istediğim kırmızı olsun kuaförde boya var yok yada nasıl olcak diye düşünmiyim istiyorum.manic panic rock 'n' roll kırmızısı bu renk.uygulandıktan sonraki tonda çok hoş duruyor.tabi bende biraz daha koyu olur ama yinede çok güzel olur bu renk.pahalıya gelicek ama alsam mı diyede düşünüyorum. pahalı olsun istediğim gibi olsun =)





NOT:bu arada ilk fotoğraftakiler peruk bu ve benzeri çok model var duman shop'da modeller arasına koymayıda düşünüyorum ama koysam mı emin değilim.ve manic panic boyalarında satışı bulunmakta orda. 35 adet kadar renk çeşidi bulunmakta.istediğiniz renk için facebookdan arkadaş olarak eklemeniz ve mesaj atmanız yeterli =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder