Hürriyet

4 Mart 2012 Pazar

SUSHI SETİ

Geçen gün alışveriş merkezinde gezerken 'hadi birde mudo'da bardaklara felan bakıyım' dedim.Ordaki siyah bardaklara bayılıyorum.Ama bardak fazla kullanmadığımdan kendimi almamak için tutuyorum.Bir tane almıştım oda çok beğendiğim için kolay kolay başkada almam.Bu sefer gittiğimde ev ürünlerini inceledim baya hoş şeyler vardı ama benim en bayıldığım ürün sushi setleri oldu.Ve eve gelir gelmez hemen internette acaba başka rengi var mı diye kendi sayfasından aradım.

Benim mağazada gördüğüm set kırmızı olandı.En başta zaten rengine bayıldım sonra desenlerine ve sonrasında herşeyine.Benim olmalı diye düşünüyorum diğer alcaklarımdan sıra gelirse tabi =).
Bu setin içindekiler:
  • 2 adet tabak 
  • 2 adet kase 
  • 2 adet dayanak 
  • Porselen 
  • Özel karton kutusunda





  • Daha sonra eve gelip internet  sayfasından baktığımda birde bu seti buldum.Aslında bu daha güzel çünkü setin içindeki parça sayısı daha fazla ama ötekininde rengi çok güzel yinede almak istesem büyük ihtimal bunu seçerim gibi geliyor.
    Bu setin içindekiler:
  • Porselen
  • 12 parça
  • 2 adet küçük tabak
  • 2 adet büyük tabak
  • 2 adet kase
  • 2 adet chopstick
  • 2 adet chopstick dayanağı
  • 2 adet bambu servis
  • Özel karton kutusunda

  • http://www.mudo.com.tr/Store/productdetail.aspx?language=tr&productId=33201&stockId=60256 )



    Almak ve sitesinden bakmak isteyenler için iki ürününde linkini kopyala yapıştır yaptım altlarına.İkisinide fiyatı aynı ama içindekilere bakınca ikinci set çok daha çekici geliyor.Japon kültürüne hayran bir arkadaşınız varsa süper bir hediye olur bu set fiyatı biraz tuzlu ama değer.Doğum günüm yakın olsa birine aldırmak isterdim bu seti.Kullanmayada kıyamam saklardım kutusunu açmadan =D.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder