Hürriyet

24 Nisan 2012 Salı

23 Nisan Gezimiz

Aslında gecikmeli bir yazı oldu bu biraz.Gözlüğümü kaybetmenin moral bozukluğu yorgunluk felan anca fotoğrafları biraz ayıkladım düzenledim.


Kadıköyden Beşiktaşa geçerken en sevdiğim manzaralardan biri Kız Kulesi.Aslında bu fotoğraftaki renkleri sevmedim pek ama duruş hoşuma gitti.


Beşiktaşta indikten sonraki ilk durağımız tabikide Yıldız Parkıydı.Oraya gittiğimizde keşke bizde en azından yanımıza bir örtü alsaydık çimlere uzansaydık diye düşündük ama artık çok geçti.Zaten son dakika kararı ile gitmiştik oraya.


Bu fotoğrafta bir kedi var.Ama çok şirin bir kedi.Sahipleri bu kediciği taşıma kutusu ile getirmişler ve sonrasında tasmasını uzatma ipi takarak çimlerde gezmesini sağlamışlardı.Gördüğümde ilk aklıma Duman geldi.Umarım onuda bu şekilde iple gezmeye alıştırcam bu sene ve azda olsa bahçede gezmesini sağlıcam.
Bu tatlı kediciğin sahipleri yolun sol tarafında oturuyorlardı ama bu tatlı kedici yolun sol tarafına gitmek istiyordu.Sahibi ipini serbest bıraktığı anda yolun sol tarafına geçip orada gezinmeye başladı.Fotoğraf çok iyi değil ama onu bu şekilde yolun ortasında çekmek için çok hızlı olmam gerekiyordu ve makinayı ayarlıyamadım.



İşte o günden kalan en sevdiğim fotoğraflardan biri.Laleler azda olsa bozulmaya başlamışlardı ama yinede gidip görmek gerek.Çok güzel duruyorlar.Sanki bu sene daha az lale var yada bozuldu söktüler mi noldu tam bilmiyorum ama sanki az lale dikilmişti.Yoğunluk havuzun etrafıydı.







Ve işte o fotoğraf.Burda ördeklerin kulübesine konan kargayı ve ona ne işin var burda der gibi bakan ördekçiği çekmek isterken benim güzel sevgili gözlüğüm havuzun dibini boyladı =(.Ah benim güzel gözlüğüm =(.


Kendi kendime koca makinayla bu kadar çekebildim.Moral bozukluğu ile anca bu kadar çekebilirdim zaten.Eğer moralim bozuk olmasa çok daha güzel yaratıcı şekillerde çekerdim belkide =/.


Ve işte son durağımız tabikide Ortaköy ve klasik bir Ortaköy fotoğrafı.Tabi Ortaköy Camii restore edildiği için görüntü bu sıralar bu şekilde ama Ortaköye kadar gidipte klasik olan bu fotoğrafı çekmedende olmazdı =).


İlerde gördüğünüz standlarda çok hoş takılar satılmakta.Bende moral bozukluğu ile bütün paramla ordaki takılardan aldım.Bir küpe kolye set ve bir çift kuru kafa küpe.Kuru kafa küpeleri görül görmez hasta oldum ve mutlaka alcam dedim aldımda tabiki =).



Bu iki kafadarı vapura bindiğimizde gördük.İlk başta şaşkın şaşkın baktım açıkcası bu iki kafadara buraya nerden nasıl geldiklerine anlam veremedim tam olarak.Fotoğraf biraz son dakika çekildi yine.Vapur motorlarını çalıştırınca yakınımızda yüzen bu iki kafadar hızla uzaklaştılar.Fotoğrafta belki belli olmuyor olabilir bu iki kafadar yeşil baş ördekler nerden geldiler yada kim bakıyor acaba bunlara.


Evet günümüz gelçekten güzel başladı güzel bitti ama işte gözlüğümüde kaybetmeseydim çok daha iyi olucaktı =(

Daha fazla fotoğraf içi buraya bir tık =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder