Hürriyet

28 Nisan 2012 Cumartesi

Yenilerim Canlarım


Bu yüzük acayip hoşuma gitti almadan olmazdı =).


Ve tabiki bu küpeler.Siyah vazgeçilmez ve klasik rengim her zamanki gibi.


Bunları aslında satışa koymuştum ama her an kendimede ayırabilirim.Çok hoşuma gitti bunlarında rengi.


Bu sene asimetrik kesimler çoğunlukta ve buda benim ikinci asimetrik kıyafetim.İlki bir gömlekti.Buda görül görmez çekti kendine ve hemen kaptım =)


Az yüzüğüm vardı ya birde bunu aldım.Duruşu gerçekten hoş bir yüzük.Bu ara parmağımdan pek çıkmıyor diyebilirim =)


Bunuda tırnaklrımı temizlemek için aldım.Daha kullanma fırsatım olmadı.Umarım yüzümü kara çıkarmaz ve istediğim gibi işe yarar. 


Bu sabunlada bugün beşiktaş pazarında karşılaştım.Kil sabunuymuş ve cildi temizlemek için iyi olduğu yazıyordu.Fiyatıda uygunda tanesi 3tl iki tanesi 5tl.Kaptım hemen bir tane denicem bakarım işe yarıcak mı.Aldığım adam kullandığım zaman sabun en az 10 dakika ciltte kalsın dedi.Bakarım işe yarıcak mı denicem.


Bunu aslında almadım.Çok almak denemek istediğim bir üründe geçen gün bir akrabamız verdi.Kuaförü denemesi için vermiş kendisine oda hiç açmamış bile saolsun bana verdi.Sabahları kullanıyorum sonrasındada cildimi temizleyip makyajımı yapıyorum.Daha 2-3 kere kullandım biraz daha kullanıyım bakıyım etkisi nasıl ne kadar olcak.


Bunuda yine aynı akrabam verdi.Kutusunda tam olarak ne için olduğu yazmıyordu kırışıklık için olduğunu tahmin ediyodum ama eve geldiğimde emin olmak için internette baktım.Toparlayıcı kremmiş.İlk anneme veriyim kullansın dedim ama kendisinin bu zamana kadar hiç o türde bir krem kullandığını görmedim.50 yaşında ve göz çevresinde kırışıklığı yüzünde bir sorunu hiçbirşeyi yok.Umarım bende onun gibi olurum ve bir 30-40 sene kadar bu tür kremlere ihtiyaç duymam =).


Ve son olarak yeni sevgili küpelerim.Aslında ilk aldığımda eve gelip üstündeki beyaz küçük taşları çıkarmayı düşünüyordum ama ben daha çıkartamadan bunları takıp dışarı çıkmam gerekti ve bu şekilde kulakta görüntüsüde çok hoşuma gitti hoş bir havası var.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder