Hürriyet

2 Nisan 2012 Pazartesi

Dumana Alışveriş



Bu seferde Duman beyefendi için birşey aldım netten.Tabi kendisi pek sevmicek aldığım şeyi ama gerekli artık bu.Belki internette gezinirken görmüşünüzdür bunlarda, kedilerin köpeklerin hatta evde iguana besleyenlerin bile bunlardan kullandığını görmüştüm.Aslında bunları uzun zamandır biliyordum ama bir türlü almaya cesaret edemedim çünkü kargosu ürün fiyatı kargosu felan pahalıya geliyordu ama geçen gün şans eseri denk geldim ve ucuzdu hemen aldım bende.Çok uzun süreli kalıcı birşey değil o yüzden fazla para vermek bana gereksiz geliyordu ucuz bulmam çok iyi oldu.Bunların amacı hayvanınızın tırnaklarıyla isteyerek yada istemeden size yada eşyalara zarar vermemesi.Her rengi her boyut kedi köpek için var.Kullanım süresi yaklaşık 15-20 gün olması gerek.Kısa süreli bir çözüm olsada yinede bir çözüm.Özellikle bizim beyefendi için saolsun fazlasıyla kuduruk ve özellikle benimle boğuşmaya bayılıyor.Bazen arkadaşlarım kollarıma bakıp naptın sen diyorlar ve benim cevabım tek kelime 'Duman'.Ne kadar oyun amaçlı olsada ciddi anlamda çizdiği oluyor kollarımı ve tırnaklarını kesmek kolayda değil üstümü başımı parçalıyor tırnaklarını kesmeye çalıştığımda.Bu nedenle bir süredir kesemiyordum tırnaklarını geçen hafta aşıya gittiğimizde saolsun veteriner yardımı ile kesildi rahatız bir süre =).


Kullanım olarak basit bir ürün tabi sakin bir hayvanınız varsa ben sipariş verdim ama bizim beyefendiye nası takıcam düşünüyorum.Biri sıkıca tutucak ben takıcam artık tek çözüm bu gibi.Önce tırnakları kesmek gerekiyor tabiki sonuçta takılanlar plastik ve uzun sivri tırnaklara takmanın bir anlamı yok yırtılır.Tırnakları düzgün bir şekilde kestikten sonra yapıştırıcıyı takma tırnağa biraz sıkıp hayvanınızın tırnağına geçiriyorsunuz ve yapışkan kısa sürede kuruyup sabitleniyor.Yaklaşık 20 gün kadar rahatsınız bundan sonra tırnakların verdiği zarardan kısa bir kurtuluş.


Dediğim gibi bir çok farklı renk seçeneği bulunuyor.Neon renkler,simliler bir çok çeşidi var seçim sizin zevkinize kalmış.Aslında benim aklımda ilk olarak neon yeşil vardı bayılmıştım rengine ama bizim beyefendiye kırmızı çok yakışıyor bu nedenle benim tercihim kırmızı oldu.
Umarım kargoda sorun çıkmaz ve gelir.Geldiğinde nasıl taktığımı ve taktıktan sonra nasıl göründüğünü yine paylaşırım =)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder